کد خبر 105743
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشورمان ‌در صحن پارلمان قرائت شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یک‌شنبه در صحن علنی مجلس قرائت شد.

محمدرضا تابش نماینده اردکان به وزیر جهاد کشاورزی در مورد تسریع در تامین کود شیمیایی کشاورزان شهرستان اردکان و به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تسریع در تامین کافی آرد مرغوب جهت نانوایی‌های اردکان تذکر داد.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به وزیر جهاد کشاورزی درباره تسریع در تامین کود شیمیایی کشاورزان پاکدشتی تذکر داد.

اصغر گرانمایه‌پور و عزت‌الله دهقانی نمایندگان کاشان و درود از رئیس جمهور خواستند دستور جلوگیری از تخصیص ارز جهت واردات غیر ضروری از جمله لوازم آرایشی و خوراکی را صادر کند.

سیدناصر موسوی نماینده فلاورجان به وزیر ورزش برای اتخاذ تصمیمات لازم جهت جلوگیری از تعلیق فدراسیون فوتبال ایران توسط فدارسیون بین‌المللی فوتبال، به وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت اقلام مصرفی مردم و به وزیر راه و شهرسازی درباره جلوگیری از تاخیر در انجام پروازهای داخلی تذکر داد و از رئیس جمهور خواست به منظور بررسی علت ارسال پیامک از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به اقشار کم درآمد دستور دهد.

حسین امیری، نماینده زرند به وزیر جهاد کشاورزی برای تسریع در حل مشکل کمبود کود شیمیایی پسته‌کاران حوزه انتخابیه تذکر داد.

همچنین ناصر سودانی نماینده اهواز از رئیس جمهور خواست برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاها و رسیدگی به وضعیت استخدامی کارگران و کارکنان بخش‌های دولتی و نیمه دولتی دستور دهد.

وی همچنین به وزیر اقتصاد برای تسریع در پرداخت مطالبات و تخصیص سهام ترجیحی به بازنشستگان صنعت و فولاد کشور و به وزیر نیرو در مورد عمل به تعهدات اتخاذی در خصوص عدم انتقال آب کارون به سایر مناطق تذکر داد.

سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر به وزیر کشور برای تسریع در اقدام لازم جهت مقابله با پدیده گرد و غبار در خوزستان تذکر داد.

در ادامه نیز اقبال محمدی نماینده سروآباد به وزیر راه و شهرسازی برای تجدیدنظر در قیمت 80 واحد واگذار شده مسکن مهر در شهرستان مریوان تذکر داد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر نفت نیز برای جبران خسارات ناشی از انفجار خط لوله در منطقه لاکان رشت و امیر طاهرخانی نماینده تاکستان به وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در آغاز عملیات اجرایی طرح خارج کردن خط آهن از داخل این شهرستان و به وزیر ورزش در مورد تسریع در احداث استادیوم ورزشی تاکستان تذکر دادند.

سیدحسین نقوی و مصطفی کواکبیان نمایندگان ورامین و سمنان به وزیر خارجه برای اتخاذ تصمیمات مناسب در خصوص مشارکت برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه در مانور نظامی آمریکا تذکر دادند.

همچنین اسدالله بادامچیان نماینده تهران به وزیر اقتصاد برای جلوگیری از ارسال پیامک به سرپرستان خانوار برای قطع یارانه نقدی و حسین سبحانی‌نیا نماینده نیشابور به وزیر امور خارجه برای صدور دستور رسیدگی و اعلام آخرین وضعیت هفت تکنسین ایرانی ربوده شده در کشور سوریه تذکر دادند.

علی‌اکبر اولیاء نماینده یزد نیز به وزیر فرهنگ و ارشاد در مورد پرهیز از سیاست گسترش و تعطیلی و توقف فعالیت رسانه‌ها و کاهش امنیت شغلی دست‌اندرکاران رسانه و به وزیر کشور تطبیق عملکرد حوزه اماکن ناجا با قوانین مربوطه، حذف دخالت‌های غیرقانونی و تسهیل فرآیندهای مجاز.

مهدی سنایی نماینده نهاوند به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای رفع مشکل گمرکی مواد اولیه تولید خوراکی دام مرغ‌داران کشور تذکر داد.

اقبال محمدی نماینده مریوان نیز از رئیس جمهور خواست به منظور تسریع در تغییر وضعیت نیروهای شرکتی و قرارداد مستقیم توسط وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها دستور دهد.

همچنین سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه نیز به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای عدم توجه به استخراج و سرمایه‌گذاری در معادن استان آذربایجان شرقی تذکر داد.

بهمن محمدیاری نماینده تالش نیز به وزیر آموزش و پرورش برای حذف شرط سنی برای استخدام نیروهای انجمنی شاغل در مدارس کشور تذکر داد.

فرهاد دلق‌پوش نماینده آستارا به وزیر کشور در مورد تخلفات برخی مسوولان شهرستان به ویژه در انتخابات اخیر مجلس تذکر داد.

عبدالرضا ترابی نماینده گرمسار به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای ناتوانی و ضعف مدیریتی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و لزوم تغییر وی تذکر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس