کد خبر 1056907
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
لیونل مسی

بعد از انتشار بیانیه لیونل مسی درباره کاهش دستمزدهای بازیکنان بارسا به خاطر ویروس کرونا، روزنامه فرانسوی اکیپ در صفحه اول خود، مسی را به چگوارا تشبیه کرد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا دیروز با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی هم به حرف و حدیث ها درباره نسبت بازیکنان این تیم کاتالان با مسائل مالی پاسخ داد و هم از هیات مدیره باشگاه انتقاد کرد و در نهایت اعلام کرد که ستاره‌های بارسا قصد دارند تا هفتاد درصد از دستمزد خود را برای کمک به بارسلونا در مواجهه با بحران کرونا دریافت نکنند.

پیش از این در حالی که تعداد زیادی از ستاره‌های دنیای فوتبال اعلام کرده بودند که چون می‌دانند باشگاه‌هایشان در بحران ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات از نظر مالی دچار مشکلات شدید هستند برای کمک به باشگاه‌ها بخشی از دستمزد خود را دریافت نمی‌کنند. با توجه به اینکه تا دیروز چنین خبری از اردوی بازیکنان بارسا مخابره نشده بود شایعات زیادی درباره آنها مطرح بود و کاتالان‌ها در بسیاری از موارد به عنوان ستاره‌هایی خودخواه و علاقه‌مند به پول معرفی شده بودند.

اما مسی دیروز با انتشار یک بیانیه در اینستاگرام خود هم به این انتقادها پاسخ داد و هم خود، انتقاداتی از هیات‌مدیره باشگاه به عمل آورد و گفت مدیران بارسا در حالیکه بازیکنان‌شان قصد داشتند خود به خود اعلام کنند که از بخش عمده دستمزدهای خود خواهند گذشت در این مدت آنها را تحت فشار گذاشته که دست به چنین کاری بزنند. فشاری که اصلا لازم نبوده است.

در میان واکنش‌هایی که دنیای فوتبال به انتشار بیانیه لیونل مسی و خبر دادن از موافقت بازیکنان بارسا با کاهش هفتاد درصدی دستمزدهایشان داشت، واکنش روزنامه فرانسوی اکیپ خاص و منحصربه‌فرد بود.

اکیپ در شماره اخیر خود عکس روی جلدش را به تصویری اختصاص داده که تصویر مشهور چه گوارا انقلابی آرژانتینی که نامش با کوبا گره خورده، تصویری که حالا در دنیا به یک شمایل تبدیل شده را در حالی منتشر کرده که این تصویر در قالب چهره لیونل مسی دیده می‌شود. اکیپ همچنین از تیتر "لیونل مسی، چگوارای بارسا" استفاده کرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی GB ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    قابل توجه ستاره های کاغذی و پر ادعای ما .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس