روزنامه نمایه

کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نسخه کاغذی نشریات تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی چاپ نمی‌شود.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه این کمیته در مورد انتشار نسخه کاغذی رسانه‌ها آمده است: با توجه به شیوع کرونا در کشور و توصیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی برفاصله گذاری اجتماعی، موضوع انتشار نشریات کاغذی در دستور کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قرار و مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

مجازات قانونی کسانی که «طرح فاصله گذاری اجتماعی» را رعایت نکنند

بر اساس مصوبه کمیته اطلاع رسانی و نظر به اینکه انتشار مطبوعات و نشریات کاغذی مستلزم فعالیت مجموعه‌ای از افراد از خبرنگاران تا صنعت چاپ و توزیع است و این روند بالقوه ممکن است به شیوع بیشتر بیماری بینجامد، لذا در راستای اجرای حداکثری طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا، نسخه کاغذی نشریات تا پایان این طرح چاپ نخواهد شد و رسانه‌های مکتوب تمام ظرفیت خود را در فضای برخط و شبکه‌های اجتماعی برای تقویت جریان اطلاع رسانی و کارکرد آموزشی مقابله با کرونا همانند هفته های اخیر بکار خواهند گرفت.

کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا مجددا با یادآوری تلاش‌های مستمر ۲۴ ساعته و مجددانه تمامی رسانه‌های کشور طی هفته‌های اخیر در امر اطلاع رسانی و آموزش مردم در نحوه پیشگیری و مقابله با کرونا - ایجاد بستر ارتباطی موثر بین تمامی دستگاه‌ها فعال در ستادملی مقابله کرونا با مردم برای هم افزایی و همکاری و مشارکت ملی تقدیر و تشکر بعمل می‌آورد.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لبنی IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    2 0
    خدا به داد درختان جنگل رسید.
  • لبنی IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    علم پیشرفت کرده. بایستی بجای کاغذ چوبی از کاغذ پلاستیکی استفاده کنیم.
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    تا وقتی شیخ برجام هست فاصله اجتماعی هر روز بیشتر میشود. فاصله بین دولت و مردم که دیگر نگو ! طرح فاصله گذاری فیزیکی اصطلاح جایگزین ترکیب فاصله گذاری اجتماعی شده است . جالبه که مشرقیها ظاهرا خبرهای خودشان را هم نمیخوانند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس