آخرین آمار کرونا در کشور|۱۳۹۱۱ بهبودیافته و ۲۷۵۷ جان‌‌باخته + نمودار

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور گفت: ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافتند.

به گزارش مشرق،  دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۳۱۸۶ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۲۷۵۷ مورد رسید؛ در بین بیمارانی که بستری هستند ۳۵۱۱ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا ۶۳ حدود میلیون نفر بوده است.

روند کشوری موارد قطعی، بهبودیافته و فوت شده مطابق با تصویر زیر است.

ویروس کرونا , وزارت بهداشت ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    4 12
    روزی بیش از ۱۰۰ نفر به کام مرگ فرو می‌روند صرفاً چون وزارت بهداشت سر عناد با دین خدا و طب اسلامی داره. غافل از اینکه اثبات معجزه داروی امام کاظم سلام الله علیه ریشه این عاشقان صهیون رو خواهد سوزاند. هر کس اعتقاد داره و از این دارو جواب گرفته به شکرانه سلامتی مقداری تهیه کنه و نذری به اقوام و خویشان و اطرافیان بده.
    • امیر IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      4 6
      چرا مهمل میگی؟ چه ربطی داره؟ وزارت بهداشت همین هایی هستند که دارن زحمت میدن و برای سلامتی منو شما جون میدن! خجالت بکش! چی رو به چی ربط میدی؟ تو عناد با دین خدا داری که تهمت میزنی و متهم میکنی اونایی رو که دارن زحمت میکشن. اگر به امثال تو باشه نه تلاش زحمت کشان بهداشت و سلامت مردم رو میفهمی و نه شعور درک دستورات امام موسی کاظم علیه السلام رو داری!
  • ((( IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    3 0
    این آمارها چه دردی را برای مردم دوا می کند؟ شد یک بار هم جناب سخنگو از داروها و میزان اثر بخشی آنها خبر دهد؟ در سایتهای خبری آمده بود که چند تیم تحقیقاتی از روشهای جدید و سنتی به نتایج خوبی رسیده اند. پس چی شد؟ چرا خبری از تجمیع اطلاعات آنها و پیشنهاد چند دارو نیست؟ هر روز بیش از 100 نفر فوت می کنند و سخنگو فقط آمار می دهد. تعلل در اعلام داروها برای چیست؟ حالا موفقیت آنها 100 درصد هم نبود بالاخره اطلاع رسانی می تواند از نرخ مرگ بکاهد. الان که وقت ژست گرفتن و بروکراسی پزشکی نیست
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    1 0
    جناب کروناوجناب روحانی مواظب باشیدبهم نخورید ! آقای روحانی بجای سیاست بازی دست یاری به سمت همه هموطنانت درازکن الان وقت تیکه انداختن نیست .
  • وحید IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    با سلام چرا مشرق با جبهه گیری مقابل طب اسلامی سعی در تبدیل کردن آن به یک جریان سیاسی را دارد. حتی پیام ارسالیم را دست کاری پخش کرد این یعنی چی؟ اگه مشکلی با قال الباقر وقال الصادق پیدا کرده اید? یا تغییرات دیگری رخ داده وماغافل ماندیم. اگه سفارشاتی که از آن دم می زنید متعلق به شما وصهیونیست هاست اشتباه کردید در رساله ها ببیند برای رفتن به مثل دست شویی پوشیدن سر وماسک صدها سال است که سفارش شده وشستن دست ها راز طول عمر بیان شده اینها قریب ۱۴۰۰سال است که ما واجدادمان به آن عمل می کردند. اگه طب اسلامی نداریم شما چیزی بیشتر از ما چیزی نگفتید.
  • RU ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    خدایا دروغ و خشکسالی را از این مملکت دور بگردان امین
  • RU ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    الان ثابت شده موسقی بهتری دوا برای تمام بیماریهاست تو دوست داری برو روغن بنفشه با چوب پنبه بزن کسی کاریت نداره یا امام کاظم استفاده کن آزادی از هفت دولت ولی به مردم نزدیک نشو
  • RU ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    برای شکست دادن کرونا ویا هر بیماری دیگر باید اول روحیه را بالا برد. وهیچی مثل رقص و آواز روحیه را بالا نمی برد.وقتی کلیب میبینم که پرستارت و دکترا در این شرایط سخت و نفس گیر میرقصن و میخونند کیف میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس