کد خبر 1056402
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در صفحه توئیتری خود به جنگ همه جانبه و بی سابقه ایالات متحده علیه ملت ایران اشاره کرده و نوشته است:

" در هنگامه شیوع کرونا، ایالات متحده از خرابکاری و آدم‌کشی پا را فراتر گذاشته و جنگ اقتصادی، تروریسم اقتصادی و تروریسم بهداشتی علیه ایرانیان راه انداخته است. این کار حتی فراتر از اقدامات مجاز در صحنه جنگ است. معاونت در جنایات جنگی را متوقف کنید! پیروی از تحریم‌های غیراخلاقی و غیرقانونی ایالات متحده را متوقف کنید."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    44 0
    دست از منت کشی بردار آقای ظریف. کمی غیرت اندکی عزت نفس
    • علی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      3 0
      بزودی ناوگان امریکا با حقارت از منطقه خواهد رفت....
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    30 0
    ما توسط شما وبرجام ترور نشیم ،امریکا دستش به ما نمیرسه که ترورمون کنه!
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    16 0
    دولت چین کوشید تهدید #کرونا را به فرصت تبدیل کند و از این راه سکان رهبری اقتصاد جهان را از چنگ آمریکا درآورد. همزمان دولت ایران کوشید تهدید کرونا را به آسیب مضاعف تبدیل کند تا ترحم غربی‌ها را برانگیزد اما آنها تحریم‌ها را تشدید کردند!
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    10 0
    جالبه مدام ایران رو دعوت به مذاکرات میکنن... برجامی که چند تا کشور و آمریکا امضاش کردند و قطعنامه شورای امنیت رو داشت شد این.... احتمالا این بار نتایج مذاکرات به امضای دویست تا کشور می رسه....
  • FR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    7 0
    یعنی تحریم ظریف از آدمکشی آمریکا بدتر است!
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    3 1
    جناب ظریف سربه سر شیطان قسی القلب ودشمن بشریت نذار.!!! هرقدر سربه سر س. گ نذاری میره.!!!
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    5 0
    ظریف آنقدر دشمن را تحریک نکن چی میخواهی از جون ملت.؟!
  • GB ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    4 0
    این آقا کار دیگری بلد نیست جز دریوزگی تحریمی از آمریکا و دوست داره مسجل کنه و گرا بدهد که تحریم ها خیلی موثره که حتی وزیر امور خارجه ی بی نوا هم به در یوزگی افتاده. بس کنید از اینهمه بی آبرویی و دوز و کلک و دسیسه بازی برای پیشنهاد برجامی دیگر. شما که خود آبرو نداری لا اقل اینقدر این ملت را تحقیر نکن. شما حرف نزنی خیلی بهتره. خودت را مسخره ی عام و خاص نکن.
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    4 0
    این که ماباید متکی برخود باشیم و اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم و نباید آزموده را دوباره آزمود و با این وحشی ها تروریست مذاکره کرد پرونده را باید بست شکی درآن نیست؛ اما نباید ماهیت تروریستی و ددمنشی غرب وحشی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل مخفی و مکتوم بماند و از جنگ نرم و چند لایه آن ها غافل شویم . این که وزیر امورخارجه دارد ماهیت تروریستی امریکا راا فشا می کند و به ادعاهای دروغین حقوق بشری آن ها ( از جمله سر دمداران دروغگو و فریبکار آن ها ترامپ ،پمپئو یاپمپ آب !!!! و....)پاسخ می دهد چه کسانی ناراحت می شوند؟ باید تروریسم آمریکای جنایتکار در ابعاد مختلف آن برا ی افکار عمومی و بویژه ملل خواب رفته و افراد غافل تبیین شود(گرچه پروپاگاندای تبلیغاتی آن ها ،مزدوران و دنباله های داخلی آن ها با لطایف الحیل دنبال تطهیر آن ها و انحراف افکارعمومی به نفع آمریکا و غرب وحشی هستند و دراین میان متاسفانه این افراد نا اگاه و....هستند که خزئبلات آن ها را بازنشر و نشخوار می کنند و...)
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    6 0
    ظریف تویکی بی خیال آمریکا شو. چون حرفات با عملت یکی نیست.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    3 0
    قبل از برجام خفت گیری هسته ای از کشور بعد از برجام خواری و ذلت التماس از دشمن
  • US ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    5 0
    متاسفانه اشتباه مهلکی که در امضای عجولانه برجام کردید و با مقدم شمردن منافع حزبی به جای منافع ملی! و نامحرم دانستن ملت ایران را از تمام کارها و فریاد و توهین بر منتقدان داخل و ... متاسفانه تضمین امضای غریبه ها هم هیچ کمکی به اوضاع آشفته نکرد و التماس شما را به عرش اعلی رسانده!که این رفتار های خود شما و طلب استمداد غیر مستقیم روحانی از ملت آمریکا نقض تمام فرمایشات شما مبنی بر، با یک ایرانی با احترام صحبت کن و تکریم و...پاسپورت ایرانی...بود ،شما نباید فقط آمریکا را مورد هدف قرار دهید، بلکه به عوامل پشت صحنه و مشوق های آنها هم بپردازید، که نتانیاهو و بن سلمان مزدور و شیخک های خلیج فارس هم هستند که نهایت استقبال و لذت را از این وضعیت کشور ایران می برند.
  • DE ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 4
    بعضی ها اشتباه نکنن. اگر از علم روابط بین الملل مطلع باشید این جور توئیت ها بیشتر جنبه رسوایی و ابروبری برای امریکا داره. ولی به اقای ظریف توصیه میشه این روزنه نور کوچک در میان رسانه های صهیونیستی علیه ایران متاسفانه یک نور کورسو بیشتر نیست. برای تاثیر بهتر در سطح جهانی یک کنفرانس رسانه ای جامع با رسانه های معروف جهان بشکل مجازی هفته ایی یکبار سارمان دهی بفرمائید با گزارش وضعیت بیماران و اصلاع رسانی از فجایع تروریسیم بهداشتی و اقتصادی امریکا علیه امریکا افشاگری بفرمائید تا تاثیر موثر داشته باشه.. ترامپ مستبد از رسانه های جهانی خیلی وحشت داره و نقطه ضعف اش رسانه ها هستند. رسانه های جهانی خوب بلدند چطور پیاز داغ اش رو بیشتر کنن تا شانس انتخاباتی اش رو پائین بیارن. فقط با رسانه های جهانی صدای مردم ایران به گوش خواهد رسید. راه دیگه برای شکست سیاسی امریکا و شکستن تحریم ها اختراع دارو ویا واکسن ضد کروناست. اگر دانشمندان بخش پزشکی و بیو شیمیایی و بخش سلول درمانی بتونن این دارو رو اختراع کنن. تاثیر جهانی در شکستن تحریم های امریکا خواهد داشت. زیرا اونوقت شما وزیر محترم می تونید در مقابل قیمت عادلانه با کشورهای کرونا زده بشرط عدم توجه به امریکا و تهیداتش به انجام مبادلات اقتصادی و تجاری دو طرفه این دارو رو به اونها هم عادلانه بفروشید و ارسال نمائید. امیدواریم دانشمندان عزیز ایرانی به این افتخار بزرگ نائل و بتوانن با اختراع عظیم و گره کشای خوداین تحریم ها را نابودکرده و جان میلیاردها انسان را نجات بخشند.
    • US ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
      0 0
      این آقا وزیر برجامه، نه بیشتر. بیخود گنده اش نکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس