استاندار تهران: قرار بر این شده که آمار مشارکت به صورت جزئی اعلام نشود / به صورت کشوری اعلام خواهد شد

استاندار تهران گفت: با توجه به اجرای طرح ممنوعیت های تردد از ادامه سفر ۴۳۵۰ خودرو از ۸ فروردین تاکنون جلوگیری شد.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره آخرین آمار جلوگیری از تردد و خروج ماشین‌های غیربومی از استان تهران اظهار داشت: این طرح از ۸ فروردین در راستای جلوگیری از شیوع کرونا آغاز شده است و بر اساس آمار فرماندهی تهران بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته از ادامه سفر ۲۵۰۰ خودرو در آزادراه تهران - شمال، تهران - قم و جاده قدیم قم ممانعت به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد:از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت خروج و ورود خودروهای غیر بومی به تهران تا کنون، از تردد ۴۳۵۰ خودرو جلوگیری شده است.

وی تأکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۱ فقره جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده است و تاکنون تلاش کرده‌ایم خودرویی را توقیف نکنیم.

استاندار تهران بیان داشت: جریمه این خودروها ۵۰۰ هزار تومانی است و تاکنون در مجموع ۲۷۱ برگ جریمه برای خودروهای متخلف در طرح ممنوعیت تردد صادر شده است.

هرکدام از این خودروها اگر ۳ نفر سرنشین داشته باشند از تردد حدود ۱۴ هزار نفر در راستای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا ممانعت به عمل آمده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 0
    ببخشیدها ! واقعا این عزیزان در جهالتی آشکار به سر میبرند؛شاید خیلی... خیلی تحت فشارهای روانی باشند ولی عزیزان چرا این چنین تخته گاز و شتابان پیش به سوی مرگ؟!"زنده باشید"چه اونها که برگشتن و اصلاح شدن و چه اونها که با به خطرانداختن جون خودشون نگذاشتن جون خیلیها به خطر بیوفته.ایولا.خداحافظ همه چه دلی چه بودنی.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    آدم خندش میگیره واقعا شماها رو چه حسابی مسئول شدین انتخاب شماها از قضییه کیلویی هم گذشته جلوی مسافرت ماشینهای شخصی رو میکیرید بعد جلوی مسافرت این انسان نماها رو با اتوبوس و هواپیما و...که گله میرن رو نمیگیرید این چه نوع قطع زنجیره ئیه؟؟ عوض اینکه یک یا دو روز اعلام میکردین افراد که میخ ان برن شهرشون و بومی هستن ثبت نام کنن و با تحقیقات در یک روز مشخص انتقال داده شن از ماشین شخصی میفرستین تو اتوبوس واقعا که !!! از اینور تو شهرها هم که ماشینها وسط خیابون تو ترافیک میان پیک نیک از طرف دیگه میگین ورود به پارکها و...ممنوع بعد یکسری انسان نما یواشکی میرن نه جریمه نیشن نه مجازات ستگینی فقط کیش کیش میکنن شاید برن شماها نمیخواین زنجیره پاره شه دنبال باج گرفتن سیاسی بازی هستین حتی حاضرید هر جنایتی انجام بدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس