کد خبر 1056197
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
کرونا

مقامات سوئیس اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته تست ابتلا به کرونای ۴۵۰ نفر دیگر در این کشور مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به ۱۳۳۷۷ نفر برسد.

به گزارش مشرق، مقامات درمانی سوئیس اعلام کردند که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۳۳۷۷ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

تعداد مبتلایان در سوئیس از ۱۰ هزار نفر فراتر رفت

بر اساس اعلام مقامات این کشور، طی ۲۴ ساعت گذشته مرگ ۱۱ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتدا به کرونا تایید شده تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۲۴۲ نفر برسد.

هلند نیز از افزایش آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این کشور خبر داده است.

بر اساس آخرین آمارها، طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۱۱۵۹ نفر در این کشور به ویروس کرونا مثبت اعلام شده تا مجموع مبتلایان به کرونا در هلند به ۹۷۶۲ نفر برسد.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۳ نفر در هلند به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به ۶۳۹ نفر برسد.

آمارهای ابتلا و مرگ در سوئد نیز حاکی از ابتلای دست کم ۳۰۶۹ نفر به ویروس کرونا و مرگ دست کم ۱۰۵ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا است.

آخرین آمار حاکی از آن است که بیش از ۶۱۷ هزار نفر در سرتاسر جهان به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و از این تعداد ۲۸۳۷۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صدای حق DE ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 5
    کجاست آن شهروند سوئیسی که به در و دیوار لیس می زد تا سلامت و امنیت رو در کشورش به نمایش بگذارد. اگر می تواند الان بلیسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس