رئیسی نمایه

رئیس قوه قضائیه با ارسال نامه‎ای خطاب به فرمانده سپاه پاسدارا روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با ارسال نامه‎ای خطاب به فرمانده سپاه پاسداران، میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درود و سلام خداوند بر مولود با برکت سوم شعبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که وجود مبارکش خورشید هدایت و کشتی نجات جهان بشریت است و سلام و تبریک و تحیت بر پاسداران عزیزی که رهروان واقعی مکتب امام حسین (ع) بوده و این افتخار را دارند که از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران این روز فرخنده به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران جان بر کف آن ثابت کرده اند در میدان اندیشه و عمل پیرو راستین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پاسداران واقعی حریم ولایت علوی و سربازان اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

حضور پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح و گرو‎ه‎های جهادی مردم، در دوران دفاع مقدس، بسیج سازندگی و خدمت رسانی به مردم در حوادثی مانند سیل و زلزله و اخیرا در حرکت جهادی مقابله با بیماری کرونا جلوه‎هایی زیبا از نمایش نوع دوستی و مردمی بودن این نهاد انقلاب است.

اینجانب اعیاد شعبانیه بویژه میلاد سید و سالار شهیدان و روز پاسدار را به جنابعالی و همه پاسداران شجاع و قهرمان کشور بویژه ارواح طیبه شهیدان خاصه روح ملکوتی و آسمانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تبریک عرض نموده و دوام توفیقات همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سید ابراهیم رئیسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    درودبرپاسداران دلاور وسیدابراهیم رئیسی عزیز،خداوندحافظ ویاورهمتون ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس