کد خبر 1056178
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۸
چرخ گوشت چرخ کرده

باتوجه به وجود انواع مختلف چرخ گوشت در بازار در این گزارش سعی بر راهنمایی افراد برای خرید این وسیله شده است.

به گزارش مشرق، اگر شما فردی هستید که علاقه دارید در منزل مواد اولیه غذای خود را آماده کنید از قبیل چرخ کردن گوشت، خرید چرخ گوشت شاید یک گزینه مهم برای شما باشد. شاید چرخ گوشت وسیله‌ای متداول در آشپزخانه نباشد، با این وجود آن‌ها فوق العاده مفید برای آماده سازی مواد غذایی هستند. با داشتن یک چرخ گوشت در منزل شما می‌توانید مواد تشکیل دهنده، مقدار چربی، نمک و سایر مواد افزودنی غذای خود را کنترل کنید. شما با استفاده از چرخ گوشت می‌توانید انواع سوسیس‌های خانگی، کبه، غذاهای گوشتی و کباب‌های دلپذیر تهیه کنید. در این مقاله راهنمای خرید یک چرخ گوشت خوب را بررسی میکنیم.

انتخاب موتور پر قدرت

اولین گزینه مورد توجه در هنگام خرید چرخ گوشت قدرت موتور آن است. هر چه توان یک چرخ گوشت بالاتر باشد مدت زمانی که شما صرف چرخ کردن مواد می‌کنید کمتر است و در نتیجه در زمان و انرژی خود صرفه جویی کرده اید.

طول عمر بالا

همانند سایر لوازم دیگر آشپزخانه شما باید اطمینان حاصل کنید مدلی را انتخاب کرده اید که بعد از استفاده‌های مکرر و شسشتوی مداوم خراب نشده و یا مقاومت خود را از دست ندهد. در همین راستا توصیه میشود که چرخ گوشتی را انتخاب کنید که بدنه و قطعات آن ساخته شده از استیل باشند؛ و همواره به این نکته توجه کنید که تیغه‌های چرخ گوشت از فولاد ضد زنگ باشند که بعد از شستشوهای مکرر دچار زنگ زدگی نشوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای انتخاب عینک مناسب صورتتان

در هنگام خرید به تیز بودن تیغه‌های نیز توجه کنید تا بعد از چندین بار استفاده دچار فرسایش نشوند.

سیستم چرخش معکوس

در هنگام خرید چرخ گوشت یکی از ضروری‌ترین نکات عملکرد معکوس دستگاه می‌باشد. شما به وسیله این عملکرد می‌توانید تکه‌های گوشت و یا چربی باقی مانده در درون چرخ گوشت را خارج کنید.

ظرفیت نهایی چرخ گوشت

ظرفیت چرخ گوشت در واقع به میزان خروجی گوشت در دقیقه از گلوگاه دستگاه گفته میشود. میزان خروجی رابطه مستقیمی با توان چرخ گوشت شما دارد. خروجی بالای ۱.۵ کیلوگرم در دقیقه یک ظرفیت خوب و قابل قبول برای یک چرخ گوشت می‌باشد.

لوازم جانبی

معمولا به همراه چرخ گوشت‌ها لوازم جانبی مختلفی جهت سهولت استفاده شما قرار داده میشود. این لوازم جانبی اغلب شامل تیغه‌های مختلف، سری‌های مخصوص سوسیس ساز و کبه ساز و سینی که به صورت استیل و پلاستیک است.

از دیگر نکات مهم در هنگام خرید چرخ گوشت توجه به راحتی در استفاده و شستشو می‌باشد. یک چرخ گوشت خوب قطعات آن به راحتی جدا شده و به راحتی نیز سوار هم می شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 1
    پول داشتیم که مرغ و تخم مرغ میخریم. نه چرخ گوشت و گوشت قرمز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس