شهروند

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند توضیحاتی درباره ماجرای توزیع گوشت فاسد در یکی از شعب فروشگاه‌های شهروند ارائه داد و گفت: سازمان دامپزشکی ناظر مقیم در فروشگاه‌های شهروند دارد.

به گزارش مشرق، علی‌محمد وحیدکریمی مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند در حاشیه افتتاح شعبه سهروردی فروشگاه شهروند در جمع خبرنگاران درباره انتقاد و تذکر افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران به دلیل عرضه گوشت بی‌کیفیت در یکی از شعبه‌های فروشگاه شهروند اظهار داشت: فردی که ادعای چنین محصول بی‌کیفیتی را داشته هیچ نام و نشان و سابقه خریداری از شهروند نداشته و گوشت ارائه شده به صورت فله‌ای بوده است.

وی افزود: دستگاه کنترل کیفیت ما بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام داد و از آنجایی که فاکتور خرید نداشت شائبه‌ها ایجاد شد البته ما بر اساس موضوع مشتری‌مداری قضیه را پیگیری کردیم.

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند ادامه داد: این سوال مطرح است که چرا گوشتی که دارای فساد بوده پخته شده و به آن ادویه و پیاز زده‌اند و اگر مشکل داشت باید همان موقع به ما اعلام می‌کردند همچنین ناظر مقیم سازمان دامپزشکی بر عرضه گوشت نظارت دارد و روزانه فقط در فروشگاه بیهقی یک تن گوشت توزیع می‌شود و به جزء این مورد اعتراض که توسط یکی از اعضای شورای شهر مطرح شده اعتراض و مرجوعی دیگری نداشته‌ایم.

وحیدکریمی درباره ورود فروشگاه‌های شهروند به بورس گفت: همه رقیبان ما هوشمند و جوان هستند و برای ورود به بازار سرمایه پوست‌اندازی اجباری جهت بقای شرکت و حفظ سرمایه‌های مردم لازم است.

وی همچنین از افتتاح سه فروشگاه دیگر شهروند خبر داد: که یکی از آنها در بزرگراه همت و در تیر افتتاح می‌شود و دیگری در ماهان کرج است که مرداد افتتاح خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    دریکماه اخیریک بسته پنیرکوچک ویک بسته سمنوباظاهری سالم وتاریخ مناسب که ازدوفروشگاه متفاوت ذنجیره ای خریداری شدکپک شدیدداشتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس