کد خبر 1056011
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
عامل انتشار فراخوان برای واگذاری داروی کرونا بازداشت شد

معاون اجتماعی پلیس فتا از بازداشت عامل انتشار فراخوان کشف و ثبت‌نام برای واگذاری داروی درمان قطعی کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ رامین پاشایی با اعلام خبر بازداشت عامل انتشار فراخوان واگذاری داروی کرونا، در این رابطه اظهار کرد: این فرد با طرح ادعای دروغین و تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی، مدعی کشف داروی درمان قطعی کرونا ویروس بود و با اعلام حساب کاربری خود در پیام‌رسان واتساپ از کاربران که تشخیص کرونای آنها توسط مراکز بهداشتی و درمانی مثبت اعلام شده بود می‌خواست با ارسال مدارک پزشکی در سایت اعلامی، برای دریافت دارو ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید:

معاون اجتماعی پلیس فتا به استعلامات اخذ شده از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر رد و تکذیب ادعای مطروحه اشاره و بیان کرد: با توجه به سرنخهای به دست آمده، کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده استحفاظی ویژه غرب استان تهران شناسایی کنند. 

وی ادامه داد: پس از اخذ مجوز قضائی، طی عملیات ضربتی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از مواجهه با ادله جرم به بزه انتسابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد: به هیچ عنوان فریب اینگونه تبلیغات بی‌پایه و اساس را در فضای مجازی نخورند و ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه و پرهیز از رفت و آمدهای ضروری در سطح معابر و اماکن عمومی به هیچ عنوان به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق را صرفاً از رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

پاشایی یادآور شد: هموطنان در صورت مشاهده و گزارش موارد مشکوک یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی، می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cybrpolice.ir بخش مرکز امداد و فوریتهای سایبری با پلیس فتا در ارتباط باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس