کد خبر 1055980
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
ولایتی در پیامی فرارسیدن روز پاسدار را تبریک گفت

خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی فرا رسیدن ولادت پر برکت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر ولایتی در پیامی فرا رسیدن ولادت پر برکت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:



متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حُسَینٌ مِنّی وَ أَنَا مِنْ حُسَینٍ أَحَبَّ اللهُ مَنْ أَحَبَّ حُسَیناً، حُسَینٌ سِبْطٌ مِنَ الْأَسْباط

سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.

بدون شک آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از فرهنگ عاشورا الگو می‌گیرند و با رشادت از ایران اسلامی دفاع می‌کنند و قدرت و شکست ناپذیری خود را در میادین و عرصه‌های مختلف به اثبات رسانیده است.
سپاهیان خستگی ناپذیر، در میادین سخت نبرد دفاع مقدس، دفاع از حرم و بحران‌های گوناگون و همچنین در یاری رساندن به هموطنان خود در عرصه‌های مختلف و از جمله در مبارزه با کرونا حضور یافته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و فرارسیدن خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، این روز مبارک را به تمامی ملت عزیز و به ویژه پاسداران عرصه‌های جهاد و شهادت تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس