کد خبر 1055782
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
ظرف 48 ساعت آینده ظرفیت تمام بیمارستان‌های پاریس پر می شود

یکی از مقامات فرانسوی هشدار داد با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، ظرفیت بیمارستان‌های پاریس و حومه تا دو روز دیگر پر خواهد شد.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فرانسه روز جمعه اعلام کرد ظرف ۴۸ ساعت آینده بیمارستان‌های این کشور دیگر قادر به پذیرش بیماران جدید نخواهند بود.

بیشتر بخوانید:

به نوشته روزنامه «گاردین»، رئیس فدراسیون بیمارستان‌های فرانسه گفت: «پاریس و حومه آن حدود یک چهارم افراد مبتلا به ویروس کرونا را در بیمارستان‌های خود جای داده است. ما قطعاً در این نواحی نیازمند کمک خواهیم بود زیرا آنچه در شرق کشور رخ داد در اینجا نیز در حال وقوع است».

وی افزود: «ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده ظرفیت [بیمارستان‌های] ما تکمیل می‌شوند. باید همبستگی بالایی میان مناطق مختلف کشور و بیمارستان‌ها را شاهد باشیم و انتقال بیماران را نیز افزایش دهیم».

این مقام فرانسوی هشدار داد اگر هر کدام از بیمارستان‌ها یا مناطق شهری به تنهایی و بدون همکاری با دیگران عمل کنند، این کشور با یک فاجعه روبه‌رو خواهد شد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه به ۲۹۱۵۵ نفر رسیده است و ۱۶۹۶ نفر نیز در اثر این بیماری جانشان را از دست داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    3 1
    پزشکان بدون مرز رو بفرستید فرانسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس