کد خبر 1055389
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
احتمال ابتلای 14 شاهزاده سعودی به کرونا

یک حساب توییتری اعلام کرد، ۱۴ شاهزاده سعودی در ریاض و جده به کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های تخصصی بستری شده‌اند.

به گزارش مشرق، ، حساب توییتری «العهد الجدید» که هر از گاهی اطلاعاتی درباره خاندان آل‌سعود منتشر می‌کند، از ابتلای ۱۴ شاهزاده در این کشور به ویروس کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید:

العهد الجدید نوشت: «۱۴ شاهزاده به ویروس جدید کرونا مبتلا شده‌اند، ۹ نفر از آنها در ریاض و ۵ نفر در جده هستند. مبتلاها به بیمارستان تخصصی در هر دو شهر منتقل شده‌اند. تعدادی از شاهزاده‌های مبتلا اخیر از استرالیا بازگشته‌اند».

«هبه زیاد» وزیر بهداشت مصر یکشنبه هفته جاری در گفت‌وگو با شبکه‌ای تلویزیونی ناخواسته اظهاراتی را به زبان آورد که نشان می‌دهد، اوضاع عربستان سعودی به دلیل کرونا بحرانی است.

وی در پاسخ به چرایی افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا  در مصر گفت: «هر روز ۱۵ مورد مبتلا به بیماری کرونا از عربستان سعودی وارد کشور (مصر) می‌شود». مبتلایان به کرونا همان مصری‌هایی هستند که به عمره رفته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    2 2
    موندم این اتفاقات میمون چرا توی ایران نمیوفته!
    • مظلوم IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      0 6
      آواره های در به در دوباره سر تون رو از سوراخ کثیف تون دراوردین. که برای صاحب تون دم تکون بدین
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    4 3
    ان شاالله با این بحران آل سعود نابود بشه
  • مهدی IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    12 4
    قابل توجه مولوی عبدالحمید: این شاهزادگان عربستانی مگر گناه کرده اند که به بیماری و بلا مبتلا شده اند؟؟؟ سعودی ها، اصلاً چیزی تحت عنوان گناه هم دارند؟؟؟ حالا یک چند تا بچه کوچک هم در یمن بکشند، این چیزها گناه نیست؛ جنایت نیست! ظلم نیست! چون این بچه ها به واسطه سوء تغذیه و بیماری، فقط هزینه دارند و بس و لیاقتی جز مردن ندارند! اصلاً گور پدر انسانیت؛ گور پدر همزیستی؛ گور پدر اخلاق مداری! عشق است دلار! عشق است نفت! عشق است خوشگذرانی! عشق است ماشین های لوکس و دیسکوها و کاباره های اروپا و آمریکا! عشق است رفاه دوستان و مریدان وهابی! گور پدر مردم منطقه! گور پدر مردم عراق و سوریه و افغانستان! عشق است وهابیت! عشق است پولی که برای سربریدن مردم مظلوم هزینه می شود! عشق است دیدن صحنه انتحار و انفجار و تکه تکه شدن بدن مردمی که جز بدبختی و گرفتاری، طعم دیگری در زندگی نچشیده اند! در پایان: تف به روی صورت کسانی که ظلم و ستم و جنایت پدران و صاحبان سگ صفت خود را نمی بینند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس