سیا

بسیاری از سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی دنیا، در اغلب موارد بدون اعلام رسمی، بخش‌هایی را در ساختار تشکیلاتی خود به مطالعه و تحقیق درباره ماوراءالطبیعه در مسایل نظامی و اطلاعاتی، اختصاص داده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- استفاده از نیروهای «فراطبیعی»، قدرت‌های ماورایی و علوم غریبه(یا علوم خفیه) در امور نظامی و اطلاعاتی، امری ناشناخته و بدیع در دنیا نیست. بسیاری از سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی دنیا، در اغلب موارد بدون ان که رسما اعلام کنند، بخش‌هایی را در ساختار تشکیلاتی خود به مطالعه و تحقیق و حتی کاربردی کردن این امور در مسایل نظامی و اطلاعاتی، به ویژه در مساله جاسوسی، اختصاص داده‌اند. از قضاء، یکی از کشورهایی که ید طولایی در به کارگیری توانایی‌های «فراطبیعی» در امور نظامی و جاسوسی دارد، ایالات متحده آمریکاست.

پروژه MKOFTEN نام یکی از پروژه‌های سرّی وزارت جنگ ایالات متحده(پنتاگون) بود که در همکاری تنگاتنگ با سازمان اطلاعات مرکزی(سیا) انجام می گرفت. این پروژه در سال ۱۹۶۶ توسط سیا کلید خورد و البته همزمان چند پروژه مشابه دیگر هم در جریان بود. [۱]

یکی از پروژه‌های سلف ام‌کا آفن، پروژه‌ای با نام «MKULTRA» بود که سیا از ۱۹۵۳ آن را اغاز کرد. در طول ۱۱ سالی که این پروژه به طول انجامید، حدود ۸۰ موسسه، از بیمارستان و مراکز درمانی تا دانشگاه‌ها و شرکت‌های دارویی، شرکت‌های خصوصی  و زندان‌ها با سیا همکاری می کردند و طبق گزارش‌هایی که بعدا در جریان تحقیقات «کمیته چرچ» منتشر شد، بسیاری از سوژه‌هایی که روی آن‌ها آزمایش صورت می گرفت، جان خود را از دست دادند. استفاده از ماده روانگردان به شدت خطرناک LSD روی سوژه‌ها، شکنجه و به کارگیری تکنیک‌های جادوی سیاه و آیین وودو، در این آزمایش‌ها بسیار رایج بود. با این حال بعد از شروع به کار کمیته چرچ روی عملیات مخفی سیا، بخش عمده‌ی اسناد مرتبط با پروژه ی ام‌کا اولترا به دستور «ریچارد هِلمز» (رییس وقت سیا) از بین رفت. [۲]

در سال ۱۹۶۴، این پروژه با پروژه‌ای به نام «MKSEARCh» جایگزین شد. پژوهشگر آمریکایی، گوردون تامس در کتاب سال ۲۰۰۷ خود با عنوان «رازها و دروغ‌ها» نوشت که پروژه‌ی «آفن» توسط مدیر اداره خدمات فنی سیا با نام «دکتر سیدنی گاتلیب» (Sidney Gottlieb) راه‌اندازی شد تا به گفته تامس، "کاوشی در دنیای جادوی سیاه صورت گیرد" و "نیروهای تاریکی مهار شوند و این مفهوم که قلمروهای درونی ذهن قابل کنترل نیستند، به چالش کشیده شود. "

دکتر سیدنی گاتلیب، مسوول وقت اداره خدمات فنی سیا
کتاب «رازها و دروغ‌ها» اثر گوردون تامس

گوردون تامس در کتاب خود فاش کرد که در چارچوب پروژه‌ی «آفن»، گاتلیب و همکارانش با ده‌ها فالگیر، کف‌بین، رمال، طالع‌بین، احضارکننده ارواح، اهریمن‌شناس، شیطان‌پرست و جادوگر مصاحبه کردند و بخش زیادی از آنان را به استخدام پروژه درآوردند.

به بیان دیگر، پروژه‌ی آفن دیگر از چارچوب «کنترل ذهن» خارج شد و به طور کامل وارد حوزه‌ی «جادوی سیاه»، سِحر و علوم غریبه شد.

پروژه‌ی «استارگیت» (Stargate)

در سال ۱۹۹۱، یک واحد عملیات مخفی در ارتش آمریکا پروژه‌ای را تحت کد «استارگیت» (Stargate) راه‌اندازی کرد. این واحد که در سال ۱۹۷۸ در فورت مید ایالت مریلند تاسیس شد، در همکاری بین آژانس اطلاعات دفاعی(DIA) و شرکت اس آر آی اینترنشنال(SRI International) که یک پیمانکار نظامی خصوصی در کالیفرنیا است، پروژه‌ی استارگیت را با هدف به کارگیری پدیده‌های روحی و روانی در امور نظامی و همچنین امنیت داخلی کلید زدند. گفتنی است که این پروژه و پروژه‌های مشابه و مجریان ان تا قبل از ۱۹۹۱، با نام‌های رمز مختلفی چون Gondola Wish، Grill Flame، Center Lane، Sun streak، Scante و امثال این‌ها شناخته می شدند، اما در سال ۱۹۹۱، به صورت منسجم و سازمان‌یافته ذیل یک برنامه و با کد رمز استارگیت، تجمیع شدند.

هدف اولیه این پروژه، کار روی توانایی «دیدن از راه دور» بود، یعنی توانایی مشاهده‌ی روحی  رویدادها، مکان‌ها و اطلاعات از راه دور.

پروژه‌ی استارگیت در سال ۱۹۹۵ و بعد از گزارش سیا مبنی بر مفید نبودن آن در هیچ عملیات اطلاعاتی، ظاهرا مختومه و از محرمانگی خارج شد. اما بعدها معلوم شد که مختومه کردن این پروژه تنها یک عمل فرمالیته بود و عملا سیا این پروژه را در چارچوب‌های غیردولتی و در بخش خصوصی با قدرت و قوت ادامه داد.  این پروژه، بدون نام بردن مستقیم از آن، در کتابی در سال ۲۰۰۴ و در فیلمی در سال ۲۰۰۹، هر دو با عنوان «آدم‌هایی که به بزها خیره می شوند»، به تصویر کشیده شد.

کتاب «آدم‌هایی که به بزها خیره می شوند» اثر جان رنسون
فیلم سینمایی که بر اساس کتاب رنسون ساخته شد و محور آن پروژه استارگیت است

برخی از گمانه‌زنی‌ها و ارزیابی حاکی از آن است که فقط پروژه ی ام کا اولترا، تاکنون ۱۵۰ زیرپروژه داشته که هدف کلی آن‌ها دست‌یابی کلی به کنترل ذهن آدمی، از طرق مختلف چون داروها، مناسکی چون جادو و حتی شکنجه است.

یک روزنامه‌نگار تحقیقاتی آمریکایی به نام «الکس کنستانتین» (Alex Constantine)، در بررسی‌های خود روی پروژه‌های مخفی سیا به دانشمندی به نام «مارتین تی. اورن» (Martin T. Orne)، استاد تمام روانپزشکی و روانشناسی رسید که در پروژه‌ی «آفن» در استخدام سیا بود. اظهارات دکتر اورن در مصاحبه با کنستانتین، پرده از رابطه‌ی پروژه ی آفن با فرقه‌های مذهبی ساخته‌ی سیا چون «یابندگان» (Finders)  یا «جونزتاون» (Jonestown)  و همچنین برون‌سپاری زیر-پروژه‌های «آفن» به موسسات خصوصی برای دور ماندن از هر نوع نظارت دولتی، برداشت. [۳]

پروفسور مارتین اورن(چپ)
مارتین اورن

منبعی که در بخش خصوصی از تحقیقات دکتر اورن درباره هیپنوتیزم و پاک کردن حافظه حمایت مالی می کرد، سابقه‌ی سیاهی در سوء‌استفاده از کودکان در قالب مناسک فرقه‌ای داشت.

طبق تحقیقات گوردون تامس، در سال ۱۹۷۱ دست‌کم سه طالع‌بین در استخدام سیا بودند تا رویدادهای آینده را پیشگویی کنند. در سال ۱۹۷۲، دو فرد آمریکایی چینی‌تبار که در زمینه کف‌بینی تخصص داشتند به استخدام پروژه آفن درآمدند تا روی این که چه اندازه خواندن کف دست می تواند در عملیات مخفی به کار گرفته شود، به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا کمک کنند. تامس کشف کرد که محور اصلی پروژه آفن به سمت استفاده از «جادوی سیاه» سوق یافت، تا جایی که «موسسه مهندسی علمی» (SEI)  یک دوره‌ی دانشگاهی برای مطالعه روی جادوگری(sorcery) در دانشگاه کارولاینای جنوبی ایجاد کرد.

در همین سال، دقتر تحقیقات و توسعه سیا(ORD) مطالعه روی «فراروانشناسی» و علوم غریبه را به شدت گسترش داد.

این تحقیقات که به نام «OFTEN-CHICKWIT» شناخته می شد، منجر به ایجاد یک نوع «آزمایشگاه اجتماعی» توسط دانشمندان SEI در دانشگاه کارولاینای جنوبی شد. در این آزمایشگاه دانشگاهی درباره جادوگری، ایین وودو(آیین جادوی مخصوص آمریکای لاتین) و اهریمن-شناسی مطالعه و تحقیق می شد.

با حمایت مالی SEI دکتر اورن از اوایل دهه ۱۹۶۰ یک آزمایشگاه نیمه شخصی برای کار روی پروژه «کنترل ذهن» در دانشگاه پنسیلوانیا راه انداخت.

سیا به جای آن که به پروژه‌ی ام کا اولترا، بعد از افشای جزییات آن پایان دهد، آن را به شرکت‌های خصوصی برون‌سپاری کرد تا قابل ردگیری توسط دستگاه‌های نظارتی فدرال نباشد. [۴]

سیا آن اندازه در حوزه مطالعه و به کارگیری فنون و روش‌های «فراروانشناسی(فراطبیعی) پیش رفت که حتی برای برهه‌ای رسما «جان مالهالند» ، شعبده‌باز معروف نیویورکی را به استخدام درآورد تا به قول دریادار استنفیلد ترنر(رییس اسبق سیا در دوران جیمی کارتر)، "در آموزش اجزایی از هنر شعبده که مفید برای عملیات مخفی هستند" به سیا کمک کند. در زمان اوج‌گیری جنگ سرد بین آمریکا و اتحاد شوروی، مالهالند طی قراردادی با سیا، برای این سازمان جزوه‌ای با عنوان «جزوه‌ رسمی تردستی و فریب برای سیا» نوشت که قرار بود تمام نسخه‌های آن در سال ۱۹۷۳ معدوم شود اما سال‌ها بعد در سال ۲۰۰۹، نسخه‌ای از آن منتشر شد.

جان مالهالند
جزوه‌ای که مالهالند برای سیا نوشت

تنها مدت زمان کوتاهی بعد از به کارگیری مالهالند توسط سیا، شمار زیادی از جادوگران توسط این سازمان به استخدام درآمدند تا روی تکنیک‌های «مالفیکوم» (Maleficium)، نوعی جادوی سیاه که به قصد ایجاد آسیب و جراحت در دشمن به کار گرفته می شود، کار کنند. [۵]

علاقه‌ی ارتش آمریکا و سازمان‌های اطلاعاتی ان به استفاده از روش‌های فراطبیعی چون جادو، طالع‌بینی و علوم غریبه دست‌کم به پایان جنگ دوم جهانی می رسد.

«آنی جاکوبسن»، نویسنده معروف روزنامه نیویورک‌تایمز و نامزد جایزه معتبر پولیتزر در سال ۲۰۱۶، در کتاب جنجالی خود با عنوان «پدیده: تاریخچه مخفی مطالعات دولت آمریکا روی ادراک فراحسی و سایکوکینسیس» (۲۰۱۷) در بخشی از کتاب روایت می کند که در سال ۱۹۴۵، در زمانی که رژیم نازی شکست خورده بود، یک تیم نخبه از بخش جاسوسی علمی ارتش آمریکا در برلین ویران از جنگ، ذیل پروژه‌ای با نام رمز «عملیات آلساس» (Operation Alsos) به دنبال اطلاعات پروژه‌های علمی ارتش آلمان نازی بودند. آن‌ها در جستجوهای خود، در بقایای یک ویلای بمباران شده در حومه متروک جنوب غربی برلین، مخفیگاهی از اسناد و مصنوعات مربوط به «Ahnenerbe»، سازمان ابداعات علمی تحت نظارت هاینریش هیملر(رییس سازمان نخبه ی ارتش نازی موسوم به اس اس) کشف کردند. یک بخش بزرگ و به شدت ثروتمند از این سازمان تحت نظر هیملر، مربوط به «جستجوی علوم غریبه» بود. [۶]

هاینریش هیملر، چنان که معروف است، به شدت علاقمند «علوم غریبه» بود و نیروهای تحت امر او، موزه‌های شرق اروپا را در جستجوی یافتن نسخ اصلی متون باستانی در حوزه علوم غریبه، غربال می کردند. جاکوبسن می نویسد:

" در سازمان مزبور، درباره ادراک فراحسی، سایکوکینسیس(تاثیرگذاری فیزیکی از راه دور از طریق قدرت روحی)، علم یافتن دفینه‌ها و گنج‌یابی با قدرت روحی و...هر چیزی که بتوان ان را «فراطبیعی» نامید، کار می شد. "

کتاب جنجالی آنی جاکوبسن
آنی جاکوبسن

و جالب این‌جاست که بعدا معلوم شد که همزمان، نیروهای نظامی شوروی هم به دنبال گنجینه جمع‌آوری شده توسط سازمان هیملر بودند. جاکوبسن درادامه می نویسد:

" بعدا ما(آمریکایی‌ها) فهمیدیم که نیروهای شوروی هم جستجوی مشابهی را برای یافتن همان اطلاعات مورد علاقه ما راه انداخته بودند و وقتی ما فهمیدیم که آن‌ها هم روی همین حوزه کار می کردند، این نقطه را می توان نقطه شروع رقابت بر سر تسلیحات «روحی» دانست. "

طبق دعوی جاکوبسن، گنجینه‌هایی که نیروهای آمریکایی و هم نیروهای اتحاد شوروی از سازمان « Ahnenerbe » هیملر یافتند، کمی بعد، نقطه شروع رقابت سیا(آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا) و کا گ ب (سازمان جاسوسی اتحاد شوروی) بر سر مفهومی به نام «کنترل ذهن» شد. به گفته جاکوبسن، آمریکایی‌ها وقتی دیدند که جاسوسان آمریکایی دستگیرشده در شوروی، با شوق و لذت سرودهای معروف کمونیستی اتحاد شوروی را در تلویزیون می خوانند، متوجه شدند که سرویس مخفی شوروی به توانایی‌هایی در حوزه تسلیحات «فراطبیعی» رسیده است. جاکوبسن اززنی روسی به نام «نینا کولاژینا» معروف به «نینل» (Ninel "Nina" Kulagina) یاد می کند که قهرمان صاحب مدال شجاعت در ارتش شوروی در جریان جنگ دوم جهانی بود و بعدها به خاطر قدرت‌های خاص روحی خود مشهور شد که از جمله آن قدرت تاثیرگذاری از راه دور با قدرت ذهن بود.

در سال ۲۰۰۲، یک وکیل کهنه‌کار نیویورکی با نام «دابلیو. آدام ماندلبائوم»، که هم تجربه همکاری با سوریس‌های اطلاعاتی و هم تجربه‌ی تمرین علوم غریبه و جادوگری را دارد، کتابی با عنوان «نبرد روحی: تاریخچه‌ای از عقده‌ی علوم غریبه در ارتش» منتشر کرد. او در این کتاب از مفهومی به نام ««psychic spy»(جاسوسی که توانایی های فراطبیعی دارد)» پرده‌برداری می کند و به سابقه‌ی همکاری جادوگران و فعالان حوزه علوم غریبه از جمله بدنام‌ترین جادوگر و فرقه‌ساز قرن بیستم، آلیستر کرولی و یان فیلمینگ(خالق شخصیت جیمز باند) با دستگاه‌های نظامی و جاسوسی می پردازد.

کتاب «نبرد روحی» اثر ماندلبائوم

از جالب‌ترین شخصیت‌هایی که کتاب به او پرداخته، ژنرال ارتش آمریکا، «آلبرت استابلباین» ( Albert Stubblebine) است. او که به نوعی معمار اطلاعات نظامی ایالات متحده در زمان خدمت بود و مدتی نیز مسوولیت «فرماندهی اطلاعات و امنیت ارتش امریکا» ( INSCOM) را در دهه ۱۹۸۰ به عهده داشت، دستی در علوم غریبه و جادو داشت و به دنبال این تز بود که یک «سوپر-سرباز» در ارتش آمریکا خلق کند که علاوه بر توانایی بالای نظامی، از توانایی‌های «فراطبیعی» چون نامرئی شدن، رد شدن از دیوار و خواندن افکار و امثال این‌ها هم برخوردار باشد. ژنرال استابلباین، طراح و بانی پروژه‌ی استارگیت بود. او که بیشتر شهرت خود را به خاطر علاقه دیوانه‌وار به تسلیحات «فراطبیعی» کسب کرده بود، حتی نیروهایش را وادار کرد یکی از کارهای شعبده‌باز معروف «یوری جلر»، یعنی خم کردن قاشق با قدرت ذهن را تمرین کنند. او که به شدت درگیر حوزه علوم غریبه و جادوگری و امور فراطبیعی شده بود، خود شگردهایی چون رد شدن از دیوار، خم کردن قاشق، متفرق کردن ابرها با قدرت ذهن و کارهایی شبیه به این را در برابر حضار انجام داد. [۶] او در سال ۱۹۸۳ زودتر از موعد از ارتش بازنشسته شد و یکی از دلایل بازنشستگی او، فشاری بود که فرمانده وقت ستاد کل نیروهای مسلح آمریکا، جان ادامز ویکَم، به او وارد کرد، چرا که ویکم این ژنرال اهل جادوگری را مرتبط با شیطان‌پرستی می دانست.

ژنرال آلبرت استابلباین

ماندلبائوم در کتاب خود، مصاحبه‌ای تفصیلی با جاسوس ارشد سیا که او هم اهل علوم غریبه و جادو بود، یعنی «جوزف مک مونیگل» ( Joseph McMoneagle) انجام داده است. مک‌مونیگل، جزو افراد کلیدی پروژه‌ی استارگیت حول محور شیوه‌هایی چون «دیدن از راه دور» (remote viewing)  بود. او مدال لیاقت را برای ۱۵ سال خدمت در بخش جاسوسی دریافت کرد که ۵ سال آن در بخش «جاسوسی سیگنالی» (SIGINT) گذشت. در پروژه‌ی استارگیت، مک مونیگل فرد شماره ۱ در توانایی دیدن از راه دور محسوب می‌شد.

جوزف مک مونیگل

در سال ۱۹۷۴، کتابی با عنوان «سیا و فرقه‌ی جاسوسی» در آمریکا منتشر شد که ابعاد حیرت‌آوری از پیوند سیا با علوم غریبه، جادو و فنون فراروانشناسی در جهت عملیات مخفی را آشکار می کرد. نویسندگان کتاب، ویکتور مارچتی، دستیار ویژه معاون سیا و جان دی مارکز، کارمند پیشین وزارت خارجه بودند.

محور کتاب، بررسی عملیات‌های مخفی سیا بود. این کتاب نخستین کتابی بود که سازمان سیا برای سانسور آن به دادگاه شکایت برد و تقاضای سانسور بیش از ۳۵۰ قطعه از ان را به دادگاه ارایه داد که در نهایت ۱۶۸ قطعه از کتاب سانسور شد. معروف است که انتشار این کتاب یکی از دلایل تشکیل کمیته منتخب سنای آمریکا موسوم به «کمیته چرچ» برای بررسی عملیات‌ مخفی سیا بود.

ویکتور مارچتی در بخشی از کتاب، در شرح ان چه که با عبارت «فرقه جاسوسی» به ان اشاره می کرد، نوشت:

" امروز در ملت ما، یک فرقه‌ی مخفی خطرناک و قدرتمند وجود دارد- فرقه جاسوسی. انسان‌های مقدس در این فرقه، ماموران حرفه‌ای عملیات مخفی هستند که حامیان آن‌ها، بالاترین مقامات دولت فدرال هستند. عضویت در این فرقه تنها محدود به حلقه‌های حکومتی نمی شود، بلکه مراکز تجاری، بازرگانی و مالی و بازار کار را هم در برمی گیرند. دوستان آن‌ها، قدرتمندترین افراد در حوزه‌های نافذ حیات عمومی هستند- عالم دانشگاهی و رسانه‌های جمعی. فرقه جاسوسی، یک انجمن اخوت سری درون اشرافیت سیاسی آمریکاست. هدف این فرقه بسط سیاست‌های خارجی ایالات متحده از طریق عملیات مخفی و عمدتا غیرقانونی است... ت. به صورت سنتی، امید فرقه این است که یک نظام جهانی را پرورش دهد که در آن ایالات متحده، حاکم عالی و رهبر بلامنازع است. "

 

[۱] https://targetedindividualscanada.com/tag/project-mkoften/

[۲] https://mysteriousuniverse.org/۲۰۱۸/۰۳/black-magic-the-occult-and-the-cia/

[۳] https://steemit.com/pizzagate/@rebelskum/pizzagate-in-historical-context-fake-news-for-some-harsh-reality-for-many

[۴] https://www.andrew.cmu.edu/user/rp۳h/lansberry/mkultra.pdf

[۵]  https://reason.com/۱۹۷۸/۰۳/۰۱/experience-the-cia-and-the-occ/

[۶] https://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=۱۲۰۲۲۷۹۵۴

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 94
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 30
  • NZ ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    بعید نیست اگر آنها پشت کارتون سیمپسون هم باشند!
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      78 18
      بعید؟ محرزه!
    • روزبه IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      دوستان چند سوال ساده: فقط لطف کنید اگه خواستید منفی بدید دلیل منطقی بیارین 1- طرح اوریگامی دلارهای آمریکایی چطور خبر از 11 سپتامبر می داده؟آیا همین یه فقره برای توجیه این موضوع کافی نیست؟ 2- چرا فقط هالیوود و کارتونهای آمریکایی می تونن خبر از آینده جهان بدن؟
    • سیمرغ IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      80 13
      عزیزم مطالب باسند ومدرک هست. هالیود دست سرمایه داران صهیونیست یهودی هست که شیطان پرستی و کمک از نیروهای اهریمنی تو خونشون هست... فیلمهای احضار آنابل راهبه رو ببینید
    • NL ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      17 45
      چی میکشین خدایی؟ همه متوهم خخخخ من که هر وقت کامنت ها رو میخونم از خنده منفجر میشم انشالله هرچی از خدا میخواین بهتون بده ،دل ما رو شاد میکنید خخخخ
    • SE ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      40 3
      در مورد انجمن مخوف جمجمه و استخوان تحقیق کنید که مشهورترین عضو آن جان کری است. همان کسی که امضایش تضمین بود. تحقیق کنید چرا جمجمه جرونیمو قهرمان سرخپوستان آمریکا را دزدیدند و به معبد خود در دانشگاه ییل بردند.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    46 21
    امریکایی ها اکنون بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در جهان را دارند اما علوم غریبه و خود غریبه ها هیچ کمکی به یانکی ها نمی توانند بکنند. خخ
    • صادق هادی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      2 2
      صهیونیسم آمریکایی برای ایجاد آمادگی روحی و به خدمت گرفتن مردمش در یازده سپتامبر چهار هزار نفر را به کشتن داد در حالیکه با یک پیامک مانع از حضور یهودیان شاغل در برج ها دو قلو شد و همین الگو را قبلا هم در جزیره پر هابل استفاده کرده بود. صهیونیسم بین الملل برای تثبیت قدرت خودش هیچ حد و مرزی نمی شناسد.
    • کج فهم IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      1 1
      ساده به قضایا نگاه نکن این خواست خود آنهاست تا از شر جمعیت غیر مولد پیر که فقط مصرف کننده هستند به شکلی کاملا حرفه ای خلاص شوند
  • CA ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    36 95
    خدا شفاتون بده
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      49 45
      موضوع استفاده از علوم غریبه جهت افزایش قدرت نظامی اطلاعاتی اقتصادی و ... یک بحث جدی است و شواهدی در زمینه آن وجود دارد اما بعضی احمق و یا شاید مامور و خائن مثل این رفیق کانادایی با چرند گویی سعی در منحرف کردن بحث دارند.
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      44 16
      خدا به تو عقل بده
    • قریشی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      51 19
      این دعا رو در حق اربابان امریکائی و صهیونیستی خودت بفرما ... از هزاران سال قبل صهیونیستها سابقه طولانی در جادوگری و سحر دارند اونها کارشون سحر و جادوگری و جن گیریه اونوقت این بی پدر اومده به ما میگه خدا شفاتون بده!
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      35 11
      چقدر تو ساااااده ای.
    • IT ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      16 12
      و همچنین
    • هادی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      10 2
      به همچنین
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      6 14
      اون وقت تو تنها می مونی که ...
    • CA ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      2 1
      امیدوارم مشرق نیوز جوابیه بنده رو چاپ کنه بنده چون در این سایت در مورد چند نفر از دوستانم به ناحق نوشته شد اومدم ببینم این سایت چی هست ، این مطلب به چشمم افتاد خوندم و جالبه بافحاشی و تهمت مواجه شدم که حساب اون افراد و سپردم به همون خدایی که ازش طلب شفا کردم. ضمنا فقط جهت اطلاع خوانندگان این سایت باید عرض کنم اینجا فقط متافیزیک یا به قول شما علوم غریبه در حد مطالعات هست و نه بالاتر ، اینجا کسی متوهم نیست و بر اساس توهم تصمیم گیری نمیشه ، امیدوارم خدا به همه دوستان کمک کنه که از منطق و قدرت استدلالشون در واقعیت ها و نه در توهم استفاده کنند ( البته نقطه نظری هم دارن به صورت مودبانه و به دور از افترا اعلام کنن که فکر میکنم مرام امامان شیعه هم همواره همین بوده) در پناه حق
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    38 20
    قابل توجه وزار امور خارجه طرفدار مذاکره،ببین برجام رو به چه جانورانی امضا کردی
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      13 10
      صهیونیسم در این ارتباط ید طولایی داره واینکه این فعالیتها به آمریکا راهش باز شده به خاطر اینه که یهود در آمریکا نقش اساسی داره وکلا آمریکا مانندی مهره بزرگ در دست یهود هست
  • معاون بهداشت اجنه US ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    41 13
    با سلام و عرض ادب، بنده يكي از همين اجنه هستم و فقط اومدم نوروز رو بهتون تبريك بگم و گوشزد كنم كه ١٣ بدر براي جلوگيري از شيوع كرونا در خانه نمانيد، باي.
    • سینا IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 0
      دهنت سرویس 🤣🤣بهترین کامنت
  • IT ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    33 22
    فکر می کنید مجموعه سریال عامل ناشناخته یا "Psi Factor" که به رایگان الان به طور کامل در یوتیوب قابل دانلود است و در ایران هم دوبله و پخش شد چرا تولید شد و چرا بدون محدودیت و رایگان دارد در دنیا توزیع می شود؟ هدف این مجموعه صرفا آماده کردن اذهان مردم دنیا برای ارتباط با شیاطین و عالم ماوراء الطبیعه بود. در این مجموعه یک عده به ظاهر دانشمند بودند که به پرونده های مرموز می پرداختند و در نهایت کارشان به ارتباط با روح و جن و جادو و شیان پرستی می کشید.
  • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    26 18
    این جنگولک بازی هایی که لیست کردین نه الان که قرنهاست تو آیین کابالای یهود در جریانه . زهی خیال باطل که سروری وآقایی در این جهان مخصوص شده برای مطهرون. لا يَمَسُّهُ إِلاَّ الْمُطَهَّرُونَ.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    38 20
    خداوند متعال سحر و جادو را در قرآن نهی کرده است و شاید به این علت است که ارتباط با نیروهای پلیدی و اجازه دادن به آنها جهت دخالت کردن در امور زندگی انسانها باعث می شود افراد به کار گیرنده تسخیر شده و خود به خود به عوامل شیطان تبدیل شوند و البته با این کارهائی که این افراد در آمریکا و هر جائی انجام داده اند ،بعید نیست اکنون لشکریان دجال باشند و خوب می دانیم بر اساس روایات اسلامی فقط آقا امام زمان مهدی موعود عج می توانند به اذن خداوند متعال و به همراه لشکر مومنین و فرشتگان این قوم فاسد و پلید را نابود و جهان را از اعمال شیطانی گناهکاران و ظلم ظالمان و ستمگران پاک کنند. ان شاء الله . اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    32 10
    مشرق یه دوره احضار جن هم برامون برگزار کن
  • مهدی کرمی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    20 16
    یادداشت جالبی بود. مخصوصا بعد از اشارۀ رهبری که به شیاطین جن و انس و هم زمانی با ویروس کرونا که بازار گمانه زنی ها داغ شده. به نظرم بد نیست در این اوضاع به فیلم های چوپان خوب / The Good Shepherd( رابرت دنیرو - 2006) و شرلوک هلمز ( گای ریچی - 2009) هم از این جنبه ها بپردازید. ممنون.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    18 6
    در برخی از دولت های جمهوری اسلامی هم بودن از این افراد
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      2 0
      و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    21 10
    مستند third eye spies رو هم ببینید در مورد استفاده آمریکا از قدرت ماوراء طبیعی در جنگ سرد برای کشف تجهیزات شوروی بهترین ترجمه ش به نظرم بشه جاسوسان دارای چشم بصیرت
  • مهرناز IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    55 22
    ویروس کرونا "چگونه چهره کثیف سردمداران سرمایه دار غربی را اشکار کرد " پنتاگون " سیا و عده ای از دانشمندان امریکا " احتمالا بعد از جنگ جهانی دوم " در جنگ سرد " چگونه در مسیرمافیای قدرت در غرب و برای تسلط بر جوامع کشورهای دیگر " بردگی گرفتن و چپاول ثروت انان " چگونه طرح های کثیف را مخفیانه طرح ریزی واجرا کرده اند " کاش خوش خیالان کشورمان " در باره تحولات غرب بیشتر پیگیر باشند " جوانان کشور را به بیراهه سوق ندهند.
  • بهزاد AM ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    17 36
    ماورا الطبیعه وجود ندارد. همه چی همین طبیعته جن و روح و ... افسانه قدیمی ها هستند.
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      39 28
      چرند نگو کافرک احمق ! شما به یوفو ها اعتقاد دارید اون وقت وجود ماءورا الطبیعه رو که سنسوراتون درک نمی کنه رد می کنید!؟ براساس علم موجوداتی دارای ابعاد4 بعدی توان درک موجودات 5بعدی به بالا رو ندارن اون وقت توان درک ماء پورا الطبیعه رو با حواس 5گانه داشته باشند ! درضمن شما بهتر یکم مبحث پرواز روح رو مطالعه و امتحان کنید شاید عقلتون به کار بیوفته .
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      20 17
      چرند نگو کافرک احمق ! شما به یوفو ها اعتقاد دارید اون وقت وجود ماءورا الطبیعه رو که سنسوراتون درک نمی کنه رد می کنید!؟ براساس علم موجوداتی دارای ابعاد4 بعدی توان درک موجودات 5بعدی به بالا رو ندارن اون وقت توان درک ماء پورا الطبیعه رو با حواس 5گانه داشته باشند ! درضمن شما بهتر یکم مبحث پرواز روح رو مطالعه و امتحان کنید شاید عقلتون به کار بیوفته .
    • عبدالله IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      18 14
      شما برای درک ماورا الطبیعه بهتر کتبی در مورد تجربه های مرگ مطالعه کنید که حتی غربی ها هم در این مورد کتاب های فراوانی نوشتن ! مبحث ان دی ای در غرب خیلی مورد توجه هست ! مثل آثار ریومند مودی و ایبن الکساندر و ملوین مورس ! که این افراد با تجربه مرگ و بازگشت به زندگی به خداوند و ماورالاطبیعه اعتقاد پیدا کردن مثل شخص ایبن الکساندر که کافر بود ولی با تجربه مرگ (ان دی ای) و بازگشت به زندگی به خدا ایمان آورد !
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      16 9
      نادان ! جن موجودی مادی هست نه غیرمادی ! فقط در حالت معمول قابل مشاهده توسط انسان نیست ! درضمن خیلی اگه علاقه داری اعتقاد پیدا کنی روش هایی برای دیدن هست ! اگه جرئت داری تنهایی برو خارج شهر و یک خرابه یا قبرستون متروکه و قبلش هم 40 روز گوشت نخور و صداشون کن و ...
    • بهزاد AM ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      10 9
      موجودات هوشمند در سیاره های دیگه به احتمال خیلی زیاد وجود دارند. بجای فحاشی خودتون چله بشینید و خبرگزاری های مختلف دنیا رو دعوت کنید جن رو نشون بدید و کارهای غیر طبیعی انجام بدید! جنگیری و ... دکونی بوده که بعضی ها باز کرده بودند (الان هم هستند) مردم ساده لوح رو سرکیسه میکردند.
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      8 8
      مث سگ داری دروغ میگی... از آلبانی هستی (IP عوض کردن که کاری نداره) که میخایی فقط رل بازی کنی!
    • SE ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      24 8
      چه حرف آشنایی! از زمان قوم نوح علیه السلام تا حالا هر چیزی از غیب شنیدند گغتند ان هذا الا اساطیر الاولین. گفتند اینها افسانه پیشینیان است! با انکار تو واقعیت عوض نمی شود و آن چیزی که وجود آن را تمام اقوام و ملتهای روی کره زمین تایید کرده اند تکذیب نمی شود. آنهایی که به تو یاد دادند ماوراء الطبیعه را انکار کنی الان خودشان بشدت به آن معتقد هستند. هزاران فیلم و سریال ساخته اند و دهها کرسی دانشگاهی دارند و برای اکتوپلاسم هزراران مقاله نوشته اند. واقعا خنده دار است که امثال شما وقتی چیزهایی مثل انرژی مثبت و منفی و موجودات غیر ارگانیگ را می نامند را راحت قبول می کنید! اما اسم واقعی آنها را که همان جن است نمی پذیرید. خیالت راحت. جن گیری در اسلام حرام است و ما از این کارها نخواهیم کرد. همان اساتید آمریکایی مشغول باشند به اینکارها کافیست.
    • غریبه IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
      0 0
      تو هم برای آیندگان قدیمی میشوی
  • ابراهیمیک IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    19 16
    نیروهای فرا طبیعی اگر به موازات خواست خدا باشد پیروز است اگر موازات با خواست شیطان اهریمن و... باشد از بین رفتنی است و در اخر خود جادوگران با مشاهده اژدهای موسی در برابرش سر تعظیم فرود می اورند حتی به قیمت جانشان. از این نیروها ما کم نداریم و نداشته ایم با اطلاع دقیق میگویم نمونه بارزش سردار عزیز مان حیف که بعد از اینکه ازمیان ما میروند قابلیتهایشان برای عموم اشکار میشود. به تو صیه هایش گوش فرا دهیم حداقل مزه اش کنیم. اولیش نماز شب. کلید رسیدن به حق دومیش پایبندی به ولایت برای جهت دهی به قدرت.
  • محمد IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    27 17
    یک نکته مهم اینکه استعمار انگلیس و MI6 ودیعه ای براى سازمان سیا بر جا گذاشته که همون ارتباط با شیاطین براى استثمار بشر است. افرادی مثل Aleister crowley یا Mr.Hempher یا امثالشان شرق و غرب عالم رو گشته اند، و در نهایت با گردآوری تجربیاتشان مکتبی کثیف و شیطانی به اسم Occultist یا شبیه آن Cabala یا شیطان پرستی رو نهادینه کرده اند. شخصیت هری پاتر با اون چوب جادوگری دقیقا مشابه نوجوانی crowley است. نحوه تعامل با تمدنهای شرقی رو کراولی به شیوه ای مدرن بر اساس استثمار شیطانی بنا کرده. در یک جمله باید گفت که با خود خود شیطان و عواملش طرفیم. تبلیغ گسترده جادو و جادوگری در جوامع غربی با داستان و فیلم های هالیوود خودش نشانه ای از یک جریان قدرتمند پشت پرده است که سالها براى ظهور تلاش کرده اما از ترس اکثریت مسیحی و اسلام مخفی مانده. هدف کلی آنها بردگی انسانها براى خود شیطان است. اعمالشان و کردارشان در تمام عالم براى این منظوره.
  • DE ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    33 45
    دادا زشته به خدا.توی سال ۲۰۲۰ این حرفای عجیب و غریب.دنیا بهمون میخنده.اگه اینی که میگی بود دیگه چه نیازی به این همه جاسوس انسانی بود. توروخدا تموم کنید این حرفارو.آدم دیگه نمیتونه دفاع بکنه دهن وا میکنیم فک و فامیل ملت میگن از جن منا چه خبر.تموم کنین این قضیه رو کش ندید.دفاع بد بد است. دشمن دانا بلندت میکند بر زمینت میزند نادان دوست
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      29 21
      بله تو روی ما میخندن و میرن پشت سر به صورت کاملا سری و مخفیانه این فنون رو به کار میگیرن. به ما میگن ول کنید دعا و این حرفا رو ولی خودشون دنبال کابالا هستن مقاله کاملا مستند و با منبع هست مطالعه کنید اینه حکایت این روزای ما
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      14 9
      چرت و پرت نگو ! در وجود جن هیچ شکی نیست ! و در این 2020 که می گین خیلی از غربی ها به وجود آدم فضایی و یوفو ها اعتقاد دارن ! و ناسان کلی بودجه صرف پیدا کردن یوفو می کنه ! اون وقت تو نادان همچین چیزی می گی ! این سران فراماسون و کابالایست غربی شیطان پرست و جن پرست هستن و براشون حتی آدم قربانی می کنن ! بهتره یک تحقیقی کنید در موردش .
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      15 8
      آی کیو اینها تماما براساس کتابهایی هست که همون آمریکایی های که شما عاشقشون هستی نوشته شده ! میگن شاه میبخشه نوکر شاه نمی بخشه !؟ خود غربی ها دارن اعتراف می کنن و فریاد می زنن ولی نوکراشون انگار کر و کورند .
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    19 18
    تمام اینها از فنون کبالا و ارتباط با اجنه برای این توانایی ها استفاده میکردند که در نوشته های ماسونی هست. ارتش اسرائیل هم به شدت متکی به این کارهاست. ولی دربرابر رزمندگان شیعی کاری از پیش نمی برن نمونه ش جنگ ۳۳ روزه! چرا به نظرتون؟ قطعا فرماندهان بزرگی چون شهید مغنیه و شهید سلیمانی از این قضای با خبر بودند و پدافندش رو هم به گهر میگرفتن
  • محمد IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    13 17
    تمام حاکمان و پادشاهان گذشته از این علوم غریبه(تعبیر خواب و جادو و پیشگویی) استفاده میکردند.در قرآن هم اومده.مثل نمرود و فرعون درحال حاضر هم از بهترین جادوگران و پیشگویان برای پیشبرد اهدافشون استفاده میکنند
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    12 13
    بنده اصولا قبول ندارم و نوموخوام این چیزها رر
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    9 17
    بله اینها از کابالا استفاده میکنن. علم احضار و استفاده از شیاطین جنی برای دستیابی به اطلاعات و توانایی های خاص. البته بسیار مخفیانه این کار رو میکنن نقطه مقابلش علم "جفر" هست که علمای مسلمان ما برخی بر این علم مسلط بودن و اون ارتباط با اجنه مسلمان هست الان هم هستند. مثل علامه حسن زاده آملی
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    14 15
    بسیار عالی بود. عااالی.
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    9 3
    بعضی‌هایشان دورگه (انسان-جن) هستند
  • بهروز IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    11 11
    یاد سریال stranger things افتادم که نظامی ها تلاش میکنن راهی به دنیای وارونه باز کنن و از شوروی جاسوسی کنن
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    22 12
    خدا شرشون رو از دنیا کم کنه.اللهم عجل لولیک الفرج
  • خدایا ماراببخش ونجاتمان بده IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    9 21
    بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین اگرکسی درمشاهده ای ببیندکتاب میخواندوجمله : بزودی نابود میشود " راببیند بعد بلافاصله پرچمی که ستارهای پرچم آمریکا قیچی شده وپرچم مثل پرچم ایران بانشان " الله " باشد چه معنی میدهد لطف به همه کرده است . بعدازحمدوسپاس خدا بادردورنج شخصی وملی وجهانی ازخداخواستم چیزی نشانم دهد که خوشحال شوم وخداوندبزرگ این وعده رابه بنده گناهکارش داد . اینمشاهده یک ثانیه هم شایدطول نکشید ! شخصا فکرمیکنم آمریکابزودی نابود ومردمش اسلام میاورندیاباایران همراه میشوند تا بزرگان چه بگویند . شهدای ما اهل عرفان بودند بدون توجه به غیب فتوحات بدست نمی آمدند باشنیدن خاطرات عزیزم برادرم سپهبد شاهد سلیمانی مجاهد درخصوص رویای فرمانده حزب الله لبنانی به عظمت حضرت زهرا سلام الله علیها مفتخروازشادی سربه آسمان ساییدم . خداوند با الهام به مومنین بخصوص درانقلاب اسلامی مارا ازگذرگاهای بزرگی نجات داده وگذرانده است واین خواسته اوست که مامطمئن ترشویم وگرنه یاریش آنی قطع نمیشود . ماهم باید چنین سیستمی داشته باشیم ومکاشفات وشهود عرفا ومردم را ثبت وازآنهاکه مددالهی است استفاده کنیم . بزودی ناتو هم باکرونا مسلمین را پیروزی عظیمی عطامیکندوغرب واقعا غروب میکند . ممنونم پاسخهایتان راببینم .
  • کیومرث IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    اصل وجود توانایی های فراروانشناسی، و سحر و جادو، هم در قرآن آمده و هم تحقیقات علمی آنرا ثابت کرده، توانایی ارتباط ذهنی و ذهن خوانی، اما این به این معنا نیست که نظام آفرینش عاری از حکمت است و دست شیاطین جن و انس برای هر کاری باز است محدود این توانایی ها بسیار محدود و جز در حکومت حضرت سلیمان علیه السلام، که به امر الهی بود، دیگران قادر به استفاده موثر از آن نیستند، و حتی ممکن است که خود به اصطلاح تسخیر کنندگان مورد فریب و اغفال قرار گیرند. آری شیاطین انس از جمله سیا و موساد و کا گ ب به دنبال دستیابی چنین قدرتی هستند اما همانگونه که قرآن به صراحت اشاره می کند حتی ابلیس پدر و سرور شیاطین، جز القا وسواس و تشویق انسان از طریق خطورات قلبی توانایی بیشتری ندارد و در آخرت هم میگوید که مرا ملامت نکنید و خودتان را ملامت کنید، من دعوت کردم و شما با اختیار پذیرفتید، مانند انسانی که دیگری را به کار خلافی دعوت کند،شیاطین همین را نه با زبان بلکه با الهام انجام میدهند و نه چیزی بیشتر،{ فالهمها فجورها و تقویها } پس نباید نگران سرقت اطلاعات و اسرار و کشتن از راه دور در این زمینه بود، آفرینش الهی با حکمت است و جهان را به دست جادوگران نسپرده، به خصوص مومنین، {یرسل علیکم حفظه} قرآن به صراحت از رقیب و عتید خبر داده که همواره همراه ما هستند و اعمال خوب و بد ما را ثبت و ضبط می کنند اما در فرهنگ دینی ما چندان مورد توجه قرار نگرفته اما گویی بعضی برای تفاسیر ماورایی مبهم عطش سیری ناپذیری دارند؟!!
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      11 21
      سلام دوست عزیز باوجود گفتن حقایق دریک مورد باشماموافق نیستم ! اینکه مهم نیست وکوتاه اینکه جن انسی کاملا فیزیکی ودرکشتن اهل خیرتردید نمیکنند بخصوص که جن ناری انسان مومن رابه گناهان فرامیخواند وشایدتسخیرش کنداماوقتی انسانی تمام گناهان را بالذت وبعنوان کیشی چون قوم لوط انجام میدهد که هست فرقی بین جن انسی وناری نیست واگرچه خداوندمتعال بعنوان علت العلل وعلت تامه وغایی هراتفاقی عمل میکند اماوقتی مومنین ومسلمین مثل برخی دعوت به سستی وفشلی وبی عملی دربرابر جنود شیطان میکنند طبعا بخاطر کوتاهی خودشان خداوندمتعال شاید یکبارچندبار از آنهادفاع کنداما سرنوشت کشورهاو ملل مسلمانی که باشیطان همدست شده اند نشان میدهد نابودی واضمحلال آنها هم از وعده های الهی است ودرادبیات مومنین امروز مقاومت ومحورمقاومت دقیقا دیدگاهی برخاسته از قرآن وخواسته الله جل واعلاست که نشان میدهد موفقیت بیست دربرابردویست ویا دودربرابر ده نفرازاهل حق دربرابرباطل شیطان شرطش خلوص بامقاومت وتسلیم ناپذیری دربرابرجنگ ذهنی وروانی وجنگ درمیدان نبرد است . شخصا دیده ام وقتی مستقیم باشی اتاق عملیات شیطانی آدم را باپهن کردن دامی به سوی دام خودمیکشانند وچه بساافرادیکه اول بااسلام بودندوالان دراین دام افتاده ودرصف مقابل هستند بااین حیله گیرافتادند وبازگشتشان ممکن نیست ! شایدباشداماترس نمیگذاردبرگردنداماصدق باشدبازگشت هم هست شخصا تجربه حیله آنهارا تجربه ومددالهی باعث شد متوجه مکر آنهاازراه دورشوم ! هنوزخیلی زوداست ابعاد توانایی شیطانی اتاق عملیات شیطانی آنهاکاملا روشن شود آنهامیتوانندرویا ایجادکنند باکلام وشنیدن وحرف زدن باتودررویا وغیرآن تورافریب دهند فقط راه مقاومت ' خلوص و مددازالله است هیچ کس درامان نیست باید آگاهی بخشی درحدوسیع صورت گیرداین واقعیت جنگ خیروشراست وخداوتد باصابرین است
    • عبدالله IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      10 5
      بهتر هست در مورد چشم زخم که براساس قرآن و احادیث هم پذیرفته شده هست تامل کنید ! که انسان ها می توانند با نیرویی درونی که از طریق چشم متمرکز می شود به دیگران آسیب برسانند ! درضمن شیطان می گوید من به زور این ها را که از من تبعیت کردن وادار به تبعیت از خودم نکردم و آنها را به زور به سمت آتش هدایت نکردم لاکه فقط دعوتشان کردم ! ولی نفی امور دیگر نیست ! همان طور که استراق سمع توسط شیاطین و قدرت حرکت با سرعت بالا و جابجایی اشیا با سرعت زیاد و اشیا بزرگ مثل تخت بلقیس در قرآن تایید شده برای جنیان ! پس آنها می توانند استراغ سمع کنن و ذهن خوانی کنن چون می توانند مانند خون در رگ ها جریان پیدا کنند ! و درضمن خداوند شیاطین و جنیان را برکسانی که ولایت شیطان و جنیان را پذیرفته اند صاحب اختیار قرار می دهد و آنها توانایی تسلط مادی و آسیب زدن مادی برای پیروانشان را دارند ولی توانایی اینکار را برضد مومنان ندارند . درضمن سحر و علوم غریبه اگر واقعیت نداشت در قرآن تحریم نمی شد و در قرآن اشاره شده که با سحر بین زن و شوهر جدایی می افکنند و یا جادوگران فرعون که ریسمان را به شکل مار در می آورند و یا توانایی استراق سمع و خبردادن از آینده توسط شیاطین جنی و کاهنان ! و یا سخن گفتن بجای بت های جنیان برای فریب انسانها ! و ...
  • مهدی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    13 17
    متاسفانه فراماسونها به طور مخفیانه و مرموز در حال چیدمان مهره های خود هستند و از سحر و جادوگری و ارتباط با جن های شرور هم برخوردار هستند ولی ما زیاد به این موضوع نمی پردازیم ، در صورتی که آنها بی کار نه نشستند و برای آسیب رساندن به مومنان لحظه را را از دست نمی دهند و از این طرف ما در خواب عمیقی فرو رفته ایم و نمی خواهیم فراماسونها را به عنوان یک واقعیت بپذیریم و این همان نقطه ای است که فراماسونها کمال استفاده را از آن می برنند همانطور که بزرگترین نیرنگی که ابلیس به انسانها زد این بود که به انسانها فهماند وجود ندارد و با همین نیرنگ به اهداف خود می رسد ،فراماسونها هم از ارباب خود ابلیس تقلید کردند تا با پنهان کاری و وانمود کردن به نبودن همچین تشکیلات سری و شیطانی به اهداف خود که برچیدن اسلام و حاکمیت ابلیس هست دست پیدا کنند .
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      10 25
      موافقم شاید باورنکنند امافراماسونها پشت این پدیده جهانگیرهستند واین رشته سردراز دارد واهل دانش واطلاعات میدانند وجودآنها حتمی وشیطان برآنهاحاکم وخوددرراه شیطان گام برمیدارند . درایران فراموسونها روی قم ومشهدوتهران کارکردند وهستند آنهابیش ازهرزمانی درایران یادگیری میکنند شاید کاردوم آنهاازافغانستان شروع شود !
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      8 6
      با سلام .خداوند متعال در قرآن مجید به این مضمون می فرماید که ای شیطان تو بر بندگان مومن من هیچ القاء و تصرفی نخواهی داشت(نه ذهنی و نه جسمی) ولی آنها که از هوای نفس پیروی کنند و گناه کرده و استغفار نکنند و از وسوسه های شیطان پیروی کنند با او در جهنم خالد خواهند بود. آیا از این روشن تر می شود به مردم راهنمائی کرد .دستور العمل راه روشنائی و رستگاری انسان در کلام خداوند در قرآن مجید و به صورت تاکیدی در احادیث نبوی و ائمه اطهار ع ذکر شده است. سحر و جادو در قرآن مجید نهی شده و خداوند مومنین را به اطاعت از خودش و رسولش و اولی الامر دستور داده است .پس به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید تا توفیق همراهی با خلیفه الله حضرت صاحب الامر مهدی موعود عج و نائب عام ایشان مقام معظم رهبری نصیبمان شود.ان شاء الله. اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    15 23
    از اون روز که آقا به این مطلب اشاره کرده دائم دارم فکر میکنم رهبر چرا اینو گفت یعنی چی پیش اومده یا چه رکبی بهشون زده که ما خبر نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • مهدی IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      8 19
      شاید منظور آقا جاسوسی آمریکا و اسرائیل از مراکز نظامی است که مثل انبار موشکها و ... که دشمن میتواند از طریق شیاطین یا چشم باطنی و... مکانشان را بیابد و هم اینکه میتوانند با جادو کردن مسئولان ومدیران و... باعث گره و مشکل و ... در امور شوند! در هرصورت ایران هم از این تواناییهای ماورائی استفاده میکنند مثلا میتوانند مانع سحر شوند یا مراکز نظامی و افراد را از چشم ارواح و چشم باطنی اشخاص و... مخفی کنند ولی با دستورات اسلامی!
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    13 21
    وای وای چه خبراییی مشرق داره وای وای وای خخخخخ جمع کنید کم شر و ور تحویل ملت بدید
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      14 22
      والا گزارش مستند بود با منبع. مشرق نمیخواست چیزی رو یاد بده یا ادعایی نکردـ اینا مستندات کارهای سی آی ای و دیگر سازمان های جاسوسی غربی هست. شرو ور هم نیست اینـکارا رو واقعا کردن. منابع و گزارشاش هم موجوده
    • عبدالله IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      10 7
      وجود تو هست که متاسفانه داره شر و ور وار صرف شر و ور می شه .
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      6 2
      فکر میکنم مسائل مهمتر و مشکلات پیچیده تری در زندگی ما، اجتماع و کشور عزیزمون وجود دارند که باید ما با تلاشمان اون ها رو حل کنیم. اینها در واقع اولویت ما نیست، خوبه که ازشون فعلا عبور کنیم. میدونید واقعاً ایده ی خوبی نیست که ذهن های خیلی خیلی قدرتمندمون رو درگیر این موضوع کنیم! فقط الان اینطوره؛ آینده رو نمیدونم... خیلی خیلی محترمان دوستان بیخیال.
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    19 18
    بله اشارات رهبری هم بی دلیل نبود
  • JP ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    22 4
    صداوسیما پروپاگاندای مستمر بلد نیست؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    15 15
    اخیرا یه فیلمی اومده بیرون تو مسیح شهر نیویورک یه موبایل فروش رو با چاقو میزنن. وقتی فیلمشو دیدم که چطور مغازه طرف پر خون شد با خودم گفتم خدا رو شکر امنیت داریم. جالبه که پلیس نیویورک گفته با منتشر کنندگان فیلم برخورد میشه! و حتی اینترنتو میخوان کلن قطع کنن!
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    13 9
    با این بیماری کرونا مشخص شد که آمریکا فقط هارت و پورتی بیشتر نیست ، چین با یک پنجم جمعیت جهان دو ماه اجازه گسترش این بیماری را نداد ، کادر پزشکی آمریکاییها با کیسه زباله در حال مبارزه با این بیماری هستند ، قابل توجه غرب پرستها
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    12 10
    I, Goat Pet ll را ببینید نکات جالبی دارد
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    20 22
    حالا میشه فهمید وقتی آقا میگه شیاطینی از جن و انس اطرافمون را گرفته یعنی چی. این سرویسهای جاسوسی پیدا و پنهان و این علوم غریبه و فرقه های شیطانپرستی. یهودیان خبیث از زمان سلیمان تا به حال همیشه پی این امورات بوده وهستند
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    16 22
    ترامپ عوضی چشمه های بهتری بلده، توسط سازمان سیا یه حمله بیولوژیک ضد کشورهای مستقل ترتیب میدن، اما در مورد قدرت انتشار ویروس کرونا و جهش این نوع ویروس ها دقیق تحقیق نمی کنن، الان یقه خودشونم گرفته....
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    10 19
    علوم ماورایی بصورت علمی در زمان هیتلر پایه ریزی شد.
    • SE ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      12 6
      خیر. مدتها قب از آن بود و سازنده بمب اتم هم خودش جادوگر بود و شب بمباران اتمی داشت مراسم شیطان پرستی اجرا می کرد.
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      4 4
      ارجاع شما به مومیایی هایی با خالکوبی ها ی خاص و بالای 2000 سال پیش! بینگو ..!! شیطان واقعا یک موجود باستانی هست رفیق و شناختش هم از همون دوران آغاز شد.
    • بهزاد AM ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      3 12
      شیطان و اهریمن انتزاع انسانها از مجموعه شرور طبیعت بوده و بالطبع در مقابل اون خدا رو اختراع کردند تا آرامش روانی و تسکینی برای خودشون داشته باشن. بمرور زمان این تفکرات کامل تر شد و بصورت پارادیم به زمان ما رسید.
    • به بهزاد SE ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      3 1
      و اگر حرف تو را قبول کنیم که خدا زاییده ترس بشر است (ادعای بسیار قدیمی مارکسیستها) ، تو جواب بده این احساس که باید خدا اختراع کرد که بر ترس غلبه کند چطور وارد ذهن بشر شد؟ چرا همه انسانها در تمام تاریخ و همه اقالیم در وقت ترس - به قول تو- حس می کنند باید به چنین خدایی پناه ببرند؟ آری. خدا بوده و هست و وجودش کاملا بدیهی است و ضمیر و فطرت همه انسانها او را خوب می شناسد و جه شما بترسید و چه نترسید عالم در محضر او است. احتمال آنکه خدایی در کار نباشد و زاییده ترس باشد کمتر از آن است که یک گربه روی صفحه کلید کامپیوتر راه برود و به طور تصادفی این کامنت را بنویسد! تو داری بیش از آنکه قصد جواب دادن به ما را داشته رباشی داری با خودت مبارزه می کنی کلنجار می روی. خوب فهمیده ای که اگر بپذیری عالم غیب و خدایی هست مجبوری زندگی خود را عوض کنی و آنچه آزادی نامی را از دست بدهی! و چه خدا زیبا حالت امثال تو را در قرآن معرفی کرده است:"فإذا ركبوا في الفلك دعوا الله مخلصين له الدين فلما نجاهم إلى البر إذا هم يشركون ليكفروا بما آتيناهم وليتمتعوا فسوف يعلمون" سوره عنکوب آیات 65 و 66. این مردم مشرک چون به کشتی نشینند (و به دست امواج خطر افتند در آن حال) تنها خدا را به اخلاص کامل در دین می‌خوانند، و چون از خطر دریا به ساحل نجاتشان رساند (باز به خدای یکتا) مشرک می‌شوند.تا هر نعمتی را که ما به آنها عطا کرده‌ایم کفران کنند و (تا مدتی) بهره‌مند باشند، اما به زودی خواهند دانست.
    • به بهزاد SE ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      4 1
      و اگر حرف تو را قبول کنیم که خدا زاییده ترس بشر است (ادعای بسیار قدیمی مارکسیستها) ، تو جواب بده این احساس که باید خدا اختراع کرد که بر ترس غلبه کند چطور وارد ذهن بشر شد؟ چرا همه انسانها در تمام تاریخ و همه اقالیم در وقت ترس - به قول تو- حس می کنند باید به چنین خدایی پناه ببرند؟ آری. خدا بوده و هست و وجودش کاملا بدیهی است و ضمیر و فطرت همه انسانها او را خوب می شناسد و جه شما بترسید و چه نترسید عالم در محضر او است. احتمال آنکه خدایی در کار نباشد و زاییده ترس باشد کمتر از آن است که یک گربه روی صفحه کلید کامپیوتر راه برود و به طور تصادفی این کامنت را بنویسد! تو داری بیش از آنکه قصد جواب دادن به ما را داشته رباشی داری با خودت مبارزه می کنی کلنجار می روی. خوب فهمیده ای که اگر بپذیری عالم غیب و خدایی هست مجبوری زندگی خود را عوض کنی و آنچه آزادی نامی را از دست بدهی! و چه خدا زیبا حالت امثال تو را در قرآن معرفی کرده است:"فإذا ركبوا في الفلك دعوا الله مخلصين له الدين فلما نجاهم إلى البر إذا هم يشركون ليكفروا بما آتيناهم وليتمتعوا فسوف يعلمون" سوره عنکوب آیات 65 و 66. این مردم مشرک چون به کشتی نشینند (و به دست امواج خطر افتند در آن حال) تنها خدا را به اخلاص کامل در دین می‌خوانند، و چون از خطر دریا به ساحل نجاتشان رساند (باز به خدای یکتا) مشرک می‌شوند.تا هر نعمتی را که ما به آنها عطا کرده‌ایم کفران کنند و (تا مدتی) بهره‌مند باشند، اما به زودی خواهند دانست.
  • کیا IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    6 4
    با توجه به اینکه علم غریبه جزیی از دانش انسانهای خاص است ولی اصل اینست که طبق خطبه اول نهج البلاغه که بیان جهان افرینش را بیان دارد دسترسی به جهان برتر هم انسانهای مومن و هم غیر مومن دسترسی دارند و از زمان حضرت سلیمان نبی این موضوع وجود پیدا کرد و یهودیان به همین دلیل و سایر دلایل از جمله قرآن و وجود ظهور در عقیده شیعه جهت جلوگیری از این امر و تسلط بر قدرت و ثروت جهان به این امور روی اورده و سعی می کنند تمام مقدرات را پیش بینی کنند و به جهت نظم افرینش از حدود خود نمی توانند بیرون روند و این امر باعث شده به هرجنایتی روی بیاورند اما چون به بخش مخرب موضوع دسترسی بیشتری دارند دنبال این موضوعات هستند ولی نمی توانند به مقاصد خود برسند.......
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      8 2
      هیچ چیزی بدون اجازه خدا، امکان وجود و عرضه ی خود را ندارد.
    • SE ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      9 0
      هیچ چیز جز به اذن خدا در این عالم اجازه وقوع ندارد. سحر هم مستثنی نیست. حتی در مورد سحری که هاروت و ماروت به انسانها یاد دادند حدا می گوید "وَمَا هُم بِضَارِّينَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّه" سوره بقره آیه 102. و مردم با سحر جز با اذن خدا به کسی آسیبی نمی رساندند. معنایش این است که باید به خدا پناه برد. سوره فلق می گوید بگو پناه می برم به برب فلق تا می گوید "ماز شر زنان دمنده در گره ها" که منظور زنان جادوگر است
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    5 5
    عجیبه قبلا از مسائل شرعی سوال میکردیم میگفتند خرافاته الان حقیقت پیدا کرده روزی انشالله در دادگاه عدل الهی هم باید جوابگو باشید
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    6 8
    بهانه برای دزدی ها و کم کاری ها و کار بلد نبودن جور شد. آره راست میگید این همه دزدی و کم کاری و حماقت نمیتونه کار آدمیزاد باشه. شما یه چیزی فراتر هستید.
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      6 4
      سربازش اومد همون شیطانی که پاش بیفته میدزده وهمه این دزدهایی که گفته همون شیطانهایی هستندکه واردسیستم شدن یابه مرورعبدشیطان شدن هیچ مومنی سارق نیست .
  • amir IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    7 4
    اونایی که میگن این حرفا الکی هست ..... یشب ببریشون قبرستون تنها بزاریشون از ترس سکته میکنن. دلیلشم بپرسی میگه نمیدونم ... این( نمیدونم) همون جن روح هست. فقط.(تو نمیدونی)
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      2 2
      آفرین ! دلیل ترسشون چی هست !؟ اگر چیزی وجود خارجی نداره!؟
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      0 1
      احسن ! چراواقعا ؟ چراازتاریکی میترسند اگه چیزی نیست ؟! چراازمرگ میترسند اگه آخرتی نیست ؟! چرا بامومنین سرجنگ دارن اگه اینانادانند ؟ چرا نمیتونن یه پشه روخلق کنند ازچنگش چراعاصی وناتوان میشیم ؟! اینا همیشه به پبامبران گفتن ومیگن ساحروجادوگره ! چراطلا نداره ! شاعره ! دروغ میگه ! میبینید منطق درحد المپیکه ! نه نو لا خودتون نادانیدولی نمیفهمید واین مشکل کمی نیست !؟
  • DE ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    9 1
    کسانی که خبر ندارند برن "ودوی سیاه" یا همان جادوی سیاه که با کمک شیطان انجام میشه رو لطفا مطالعه بفرمایند. صهیونیست ها و سرویس های امریکایی درش استاد هستن . خود سیا در مورد استفاده از نیروهای ماوراطبیعه ویدئو های زیادی دارن اینا دیگه توهم نیست. توهم اینه یک عده بدون مطالعه منکر این عملیات باشند. حداقل تشریف ببرید از یک روانکاو خبره بپرسید که زیگموند فروید برای چی اینهمه با جادوی سیاه افریقا مشغول بود و برای چی اطاقش پرا ز بت های سمبل شیطانی بود. مشرق جان از اطاق زیگموند فروید یک عکس میگذاشتی تا همه ببینن. فراماسون ها یکی از این فرقه های شیطانی هستن که بسیاری از مراسم اصلی شون عبادت شیطان هستش و اکثر لوژهاشون شامل افراد با نفوذ هست مثل سیاستمداران کلیدی. درایران شریف امامی ، یکسری وزرای محمد رضا پهلوی عضوهای اصلی لژ فراماسونرهای ایران بودند. درانگلیس ملکه انگلیس رو میشه نام برد.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    1 1
    مشرق ماله کش
  • Naderr IT ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    2 9
    به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم..
  • . IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام و درود قدیمی بود ولی خدایی کاملتر از اطلاعات من بود تا حدودی،گفتن این مسائل نه تو ایران بلکه تو کشورهای دیگه هم مشکل خاصی رو حل نمیکنه.
  • عباس خسروی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    اطلاعات فوق‌العاده ارزشمندی بود سپاس از شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس