کد خبر 1055223
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
سیل نمایه

بر اثر بارش شدید باران و سیل ناشی از آن در استان‌های هرمزگان، فارس، بوشهر، قم، گیلان، کرمان و سیستان و بلوچستان تاکنون ۲۷ نفر مصدوم، یک نفر مفقود و ۱۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش مشرق، گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، مجتبی خالدی افزود: سیلاب‌های گسترده در این استان‌ها موجب مصدومیت ۲۷ نفر شد که ۲۱ نفر از آنها به مراکز درمانی اعزام و  ۵ نفر دیگر نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.


وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون ۱۴ نفر (بندرعباس ۲ نفر،  لارستان ۱ نفر،  بندرکنگان ۱ نفر،  قم ۳ نفر،  مهرگان ۶نفر و قصر قند۱ نفر) جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

بخشنامه وزارت کشور به استانداری‌ها درباره احتمال وقوع سیلاب


سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به انسداد موقت محورهای فرعی در برخی شهرستان‌های جنوب کشور از جمله در ریگان، کهنوج و فنوج، یادآور شد: بر اثر سیل در شهرستان رودان هرمزگان یک نفر مفقود شد و تلاش‌ها برای یافتن این فرد ادامه دارد.


ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس