کد خبر 1055701
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
جزئیات زمین‌لرزه‌ فاریاب| حضور 2 تیم ارزیاب در منطقه؛ خسارتی اعلام نشده است

فرماندار فاریاب گفت: زلزله ۵.۴ ریشتری ظهر امروز بین بخش هور شهرستان فاریاب و بخش اسماعیلیه جیرفت رخ داده و تاکنون خسارتی از سوی تیم‌های ارزیاب اعلام نشده است.

به گزارش مشرق، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اظهار داشت: هم‌اکنون ۲ تیم ارزیاب سریع جعیت هلال‌احمر از شهرستان کهنوج به منطقه زلزله‌زده اعزام و در منطقه حضور دارند.

وی عنوان کرد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت جانی و مالی نداشته‌ایم و باید منتظر بررسی کامل منطقه از سوی تیم‌های ارزیابی باشیم.

بیشتر بخوانید:

تیم‌های از سوی فرمانداری، منطقه و بخشداران آن حوزه در حال رصد منطقه هستند و تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارات احتمالی اعلام نشده است.

وقوع زلزله بین بخش هور شهرستان فاریاب و بخش اسماعیلیه جیرفت

علی نیک‌نفس فرماندار فاریاب گفت: زلزله بین بخش هور شهرستان فاریاب و بخش اسماعیلیه جیرفت رخ داده و تاکنون خسارتی از سوی تیم‌های ارزیاب اعلام نشده است.

وی افزود: از همان ساعت اولیه ستاد بحران فاریاب همراه با بخشدار هور و بخشدار مرکزی و دیگری اعضای ستاد بحران جهت پایش منطقه اعزام و بررسی‌های لازم ادامه دارد.

فرماندار فاریاب خاطرنشان کرد: دواکیپ امداد و نجات از هلال‌احمر شهرستان کهنوج نیز به منطقه اعزام شده است.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ فاریاب در جنوب کرمان را در عمق ۱۴ کیلومتری زمین ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه امروز لرزاند، این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۵۷.۳ و عرض جغرافیایی ۲۸.۳ زمین و فاصله ۲۳ کیلومتری فاریاب و ۵۵ کیلومتری ثبت شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • JP ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    خدایا کافی نیست؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس