کد خبر 1055188
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
جهانبخش در تیم برایتون

باشگاه برایتون قصد دارد اقدام نوآورانه و جالبی را در رابطه با ویروس کرونا انجام دهد.

به گزارش مشرق، شیوع ویروس کرونا ابتدا در قاره اروپا کشور ایتالیا را تحت تاثیر خود قرار داد اما رفته رفته حالا این ویروس به این مشکل بزرگ در سرتاسر قاره سبز و البته به طور کلی دنیا تبدیل شده تا جایی که روزانه تعداد زیادی جان خود را در این رابطه از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

شوخی AFC با قیچی برگردان جهانبخش +عکس

شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا باعث شده که فوتبالیست های مطرح شاغل در لیگ های معتبر و خود باشگاه‌ها دست به برخی اقدامات خیرخواهانه برای مبارزه با کرونا بزنند. روز گذشته بود که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو فوق ستاره دنیای فوتبال نیز با اهدای مبلغ یک میلیون یورو کمک خود را برای مقابله با ویروس کرونا ارائه دادند.

حالا اما باشگاه برایتون که علیرضا جهانبخش در آن توپ می زند دست به اقدامی جالب و نوآورانه زده است. برایتون کمپینی را برای باشگاه های سطح اول در سراسر انگلیس ، اسکاتلند و ایرلند شمالی راه اندازی کرده است تا هنگام بازگشت فوتبال ، حداقل ۱۰۰ هزار بلیط بازی رایگان به کارمندان NHS(سرویس ملی سلامت) اهدا کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    1 0
    جواد خیابانی : به یه سلبریتی گفتم یه دو ساعتی بیا تو برنامه. ( حالا ما که نمی گیم کمک کنن به مردمی که ازش دم می زنن).. سلبریتیه: 30 میلیون بده تا بیام! :)))))))))))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس