کد خبر 1055170
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
زلاتان

هنوز کورسوی امیدی برای ماندن زلاتان در میلان برای فصل بعد وجود دارد.

به گزارش مشرق، در بین همه بلاتکلیفی های بوجود آمده به علت شیوع ویروس همه گیر کرونا، آینده زلاتان ابراهیموویچ در میلان و شاید به طور کلی در عرصه فوتبال نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. کوریره دلااسپورت مدعی شد زلاتان چندان از شرایط راضی نبوده و ممکن است طی هفته های آتی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید:

شرط زلاتان برای ماندن در میلان

با جدایی زوونمیر بوبان و احتمالا پائولو مالدینی از بلاشگاه میلان، زلاتان دیگر انگیزه چندانی برای ادامه فعالیت در این تیم ندارد. ستاره سوئدی با درخواست این دو بازوی اجرایی باشگاه میلان راهی سن سیرو شده بود و حالا از اتفاقات رخ داده چندان راضی نیست.

اما ایوان گازیدیس، مدیر میلان امیدوار است بتواند زلاتان را راضی کند یک فصل دیگر در میلان باقی بماند. روسونری به دنبال انقلابی تابستانی و خرید بازیکنان جدید بوده و مدیریت این باشگاه معتقد است حضور بازیکن باتجربه ای مانند زلاتان برای فصل بعد به سود این تیم خواهد بود. ستاره سوئدی در حال حاضر به همراه خانواده اش در سوئد مستقر بوده و در حال ارزیابی شرایط است. هنوز تصمیم زلاتان در مورد آینده قطعی نشده و مدیران میلان امیدوار به توافق با این مهاجم 38 ساله هستند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس