عضو ائتلاف الفتح: آمریکایی‌ها آماده خروج از عراق به سبب کرونا می‌شوند

یک عضو ائتلاف الفتح در پارلمان عراق، تحرکات اخیر آمریکا و عقب نشینی نظامیانش از پایگاه الحبانیه وبرخی پایگاهها در استان الانبار را آغازی برای آماده شدن آنها به منظور خروج از عراق در پی شیوع کرونا قلمداد کرد.

به گزارش مشرق، فاضل الفتلاوی خاطر نشان کرد تحرکات اخیر نظامیان آمریکایی و عملیات عقب نشینی، آمادگی برای ترک عراق و اجرای مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج نظامیان بیگانه از جمله آمریکایی از کشور است.

وی افزود نظامیان آمریکایی از وبای کرونا و ضربات مقاومت اسلامی وحشت دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع عراقی: خروج نظامیان آمریکایی از الانبار صحت ندارد

الفتلاوی اظهار داشت ارتش آمریکا موارد زیادی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و برخی کشورهای دیگر که در آن نیرو مستقر کرده، ثبت کرده است که آنها را وادار به آماده شدن برای عقب نشینی از عراق کرده است.

عضو ائتلاف الفتح که با پایگاه خبری المعلومه گفتگو می کرد،گفت دولت عراق در حال حاضر ملزم است برای اخراج نظامیان آمریکایی و مهار تحرکاتشان در عراق وارد عمل شود.

سرهنگ صلاح العیساوی فرمانده تیپ حشد شعبی در شهرستان عامریه در استان الانبار از تحرکات یک یگان از نظامیان آمریکایی مستقر در مقر فرماندهی عملیات الانبار در پایگاه نظامی الحبانیه در شرق شهر الرمادی در راستای عقب نشینی خبر داده بود.

شبکه المیادین به نقل از منابع خود گزارش داده بود که اطلاعات موجود نشان می دهد که طرف آمریکایی درصدد ترک پایگاه القیاره در استان نینوا در روزهای آینده در چارچوب عملیات بازآرایی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    8 8
    آمریکایی ها از ترس تبریزیان که فرار مغز ها کرده و رفته به نجف و روغن بنفشه ترسیده اند و دارند فرار می کنه.
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      8 0
      اون نوچه های آمریکا تو ایرانند که از ترس آجر شدن درآمدهای ...
  • ح ک IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    6 0
    بروند که به امید خدا دیگه برنگردند344
  • رضا IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    2 0
    اگر روسای کشور هایکه آمریکا تحریمشان کرده خیانت نکنند ویا مجلسشان ومردمشان مواظب خیانت باشند میتوان از این حربه در جهت لغو حق وتو برای همیشه از آمریکا استفاده کرد مثل ژاپن که بخاطر مردمش در جنگ جهانی از همه چیز کذشت کرد همین طور پش بره آمریکاه بزودی کامل کرنایی میشود پس در عوض کمک آمریکا باید از حق وتو گذشت کند به گوش باشید مواظب باشید الان وقته شه
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    1 0
    گول نخورید اینا میخوان برنامه ریزی های مقاومت برای انتقام رو تحت الشعاع قرار بدن و افکارعمومی عراق رو مقابل مقاومت قرار بدن و بگن اینا دارن خارج میشن شما نباید بهشون حمله کنید باید همه احتمالات رو در نظر گرفت ضمن بیگدار به آب نزدن نباید سستی هم بکنیم
  • محمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    1 0
    بنظرم قراره نقشه های شومی علیه عراق انجام بشه و آمریکا فقط میخواد از داخل معرکه دور بشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس