مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تخت‌خوابی ارتش در تهران افتتاح شد

مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تخت خوابی نیروی زمینی ارتش با حضور جمعی از فرماندهان عالیرتبه ارتش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش مشرق، مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش صبح چهارشنبه با حضور سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت و سردار حسن عراقی‌زاده معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:

این مجتمع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است و بر اساس اعلام ارتش ظرفیت افزایش ۱۰۰۰ تخت دیگر را نیز دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش صبح دوشنبه طی حکمی به فرمانده نیروی زمینی ارتش ابلاغ کرد، که متعاقب فرمان ستاد کل نیروهای مسلح، با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این نیرو یک نقطه مناسب را در شهر تهران انتخاب و یک مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی ۲۰۰۰ تخت خوابی را ظرف ۴۸ ساعت آماده کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    10 8
    اینکه با تخت سربازا رفتن جای خواب برای موج جدید بیمارا درست کردن خوبه ولی اینم باید توجه داشت که هر بیمار نیاز به حریم خصوصی و یه سری دستگاه ها برای مراقبت های مختلف، دستگاه هایی برای نظافت هوا و ... داره شایسته بود به جای بیمارستان از چیزی مثل خوابگاه یا سرپناه استفاده میشد الان این خبر مث این میمونه که به بیمارایی که تو خیابونای ایتالیا نگه داری میشن بگیم خیابونو بیمارستان کردن!! حتی بیمارستان سحرایی های نظامی هم بهتر از این عکسه بود
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      8 0
      استاد گفته نقاهتگاه، یعنی برای کسانی که درمان شدن و باید مدتی تحت مراقبت باشن. یه مقدار مطالعه کن
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    4 20
    لعنت خداوند و معصومین بر ذات مردم فریب مشرق . در سوله ای تخت گذاشته اند و شده است بیمارستان ؟ ای سایت معلون مشرق
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      13 0
      چیه داری منفجر میشی ! این همه کینه عقده برای چیه؟ نکنه از آلبانی داری ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس