کد خبر 1054616
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
صالح مصطفوی

مربی استقلال در خصوص سرنوشت مسابقات فوتبال در فصل جاری گفت: فکر می‌کنم بعد از گذر از این شرایط فیفا تصمیم واحدی در این باره خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، صالح مصطفوی در مورد تعطیلی تمرین آبی‌ها می‌گوید: نگران وضعیت تیم هستیم. نمی‌دانیم از چه زمانی تمرینات را آغاز کنیم و اصلا نمی‌دانیم لیگ چه زمانی شروع می‌شود. نگران سلامتی بازیکنان و جامعه هم هستیم.

او ادامه داد: منتظر مجوز مراجع ذی صلاح هستیم. باید رسما اعلام کنند از چه زمانی به ما مجوز تمرین می‌دهند و پیک بیماری گذشته است. طبق قانون تمرینات را شروع می‌کنیم. ما دنبال آماده سازی هستیم و شرایط بدنی بازیکنان مناسب شروع بازی‌ها نیست. ما حداقل ۴ هفته زمان برای رساندن تیم به شرایط ایده‌آل لازم داریم. ما نگران هستیم و منتظر.

مربی استقلال پیرامون شایعاتی که در مورد قهرمانی پرسپولیس در صورت برگزار نشدن لیگ پیش آمده هم گفت: حافظه من یاری نمی‌کند که لیگی نیمه کاره رها شده باشد و جام را به تیم صدرنشین بدهند. هم لیگ و هم جام حذفی باید تمام شود تا تکلیف قهرمان مشخص شود. استقلال در لیگ ١١ بازی دارد و سایر تیم‌ها ١٠ بازی و ٣٣ امتیاز ما مانده است.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که قانون در این باره چه می‌گوید هم گفت: من از قانون مطلع نیستم، ولی فکر می‌کنم عادلانه نیست که جام را به تیمی بدهند که در دو سوم بازی‌ها صدرنشین بوده است.

وی افزود: فکر می‌کنم عادلانه این باشد که هر زمان که شرایط عادی شد یک ماه زمان آماده سازی به تیم‌ها بدهند و بعد ادامه بازی‌ها انجام شود. بعد می‌شود تیم‌ها زمان کوتاهی برای شروع لیگ جدید داشته باشند، چیزی شبیه به تعطیلات نیم فصل و با یک فاصله کوتاه لیگ سال بعد آغاز شود.

او می‌گوید احتمالا فیفا در این باره تصمیم جامع خواهد گرفت: فکر می‌کنم بعد از گذر از این شرایط فیفا تصمیم واحدی در این باره خواهد گرفت. در حال حاضر کشور‌هایی مثل انگلیس، آلمان، ایتالیا و اسپانیا درگیر این موضوع هستند که فوتبال برایشان بسیار مهم است. من فکر می‌کنم در این باره باید منتظر تصمیم نهایی فیفا باشیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    2 2
    این شایعات و تهمت ها نشونه بر حق بودن ماست...خودتونید
  • bahman IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    3 3
    چهار جانبه جعلیتون هم انصاف نیست.پنالتی دروغین در دربیها هم انصاف نیست.کیسه ایها سکوت کنید.پرسپولیس تیم کهکشانی است و ملیونها طرفدار دارد.فقط سکوت.
  • استقلال مظلوم IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    5 2
    سوال اینجاست که اگر فرضا لیگ ادامه پیدا کند آیا می توان / می توانید قهرمانی جز تیم پیروزی بیابید!!؟ استقلال که قطع به یقین با وضعیت فعلی اش در جدول و البته بحران مدیریتی و ضعف کادر هدایت و بدهی های نجومی و حاشیه های بی حصر و نشان ... توان و بضاعت قهرمانی را ندارد. تراکتور و سپاهان وارد حاشیه های ناخواسته شدند و احتمالا منفور مسولین ورزشی خواهند بود. بنابراین، به فرض عقل و منطق، قهرمان تنها یک تیم است و آنهم تیم پیروزی. پس، چرا باید همچنان برای برگزاری ادامه لیگ هزینه کرد؟ زمان گذاشت؟ تیم قهرمان را مانند بازی انجام نشده سوپر جام، مانند بازی تیم پیروزی و سپاهان و خیلی مانندهای دیگر، اعلام کنند و قال قضیه را اساسی و یکجا بکنند ... از مسولین محترم مشرق نیوز تقاضا دارم این نظر اعلان گردد.
    • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
      0 0
      فرا فکنی نکنید شما خودتم میدونی نتیجه بازی سپاهان چیزی جز سه هیچ نبود حالا جای پرسپولیس هر تیم دیگه بود نتیجه همین بود بعد شماها ادعا دارین تیم حکومتیه پس چرا وقتی ۹سال قهرمانی نداشت رو نمیگفتین حالا که از اون ۹سال درس گرفته و قهرمان میشه فقط متهم به حکومتی بودن میکنید پس با این نظر شما هم اون ۹ سال که جزء تیمهای اول بودین حتما حکومتی بودین دیگه
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
      0 0
      بلیط گرفتید برا ترکیه ؟؟؟
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    اینا از یه طرف میگن وزیر نمیذعره ما قهرمان بشیم از یه طرف بیانیه میدن ما شانس قهرمانی داریم.ما که میدونیم قضیه چیه ولی رسما هواداراشون رو اسکل کردن. بعد بازیکنشون‌تو مصاحبا عیدانه میاد میگه آرزو دارم تو سال جدید جام بیاریم .شماها که میگید جام رو وزیر به پرسپولیس میده
  • فرهاد IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    پرسپولیس حکومتی اگه ده بار دیگه هم قهرماتنش کنند فایده ای نداره تیم تر از استقلال که با فوتبال زیبایش چشم هارا می نوازد وجود ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس