کد خبر 1053539
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴ هزار و ۲۰۷ ایتالیایی در ۲۴ ساعت گذشته

طبق آخرین آمار جهانی، ایتالیا با افزایش ۴ هزار و ۲۰۷ مبتلا جدید نسبت به روز گذشته در رده دوم کشورهای مبتلا به کرونا در جهان قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometer"، تا این لحظه تعداد 219 هزار و 345 نفر در جهان مبتلا به ویروس کرونا (کووید19) شدند که از این تعداد 8 هزار و 969 نفر جان خود را از دست دادند.

تاکنون از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تعداد 85 هزار و 745 نفر بهبودیافته و توانسته‌ اند با این ویروس مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید:

کشور چین به عنوان مبدا شیوع این ویروس با 80 هزار و 928 مبتلا در رده اول جهان قرار دارد؛ بعد از آن کشورهای ایتالیا، ایران، اسپانیا و آلمان در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته اند.

نکته قابل توجه افزایش چشمگیر آمار مبتلایان و کشته شدگان این ویروس در سه کشور ایتالیا، اسپانیا و آلمان است؛ کشور ایتالیا با افزایش 4 هزار و 207 مبتلای جدید نسبت به روز گذشته، در رده اول کشورهای اروپایی قرار دارد؛ همچنین 2 هزار و 987 نفر در این کشور بر اثر کرونا جان باخته اند.

کشورهای اسپانیا و آلمان نیز به ترتیب با 14 هزار و 769 و 12 هزار و 327 مبتلا، شاهد افزایش روزانه مبتلایان خود هستند.

افزایش تعداد مبتلایان در کشور آمریکا نیز قابل توجه است؛ این کشور با افزایش 2 هزار و 949 مبتلا نسبت به روز گذشته در رده ششم کشورهای جهان قرار دارد؛ تاکنون 155 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

ویروس کرونا , کشور چین , قاره آمریکا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس