کد خبر 1053168
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
بهرام امیری

معاون سابق استقلال می‌گوید بدهی‌های تیم‌های استقلال و پرسپولیس واقعا سرسام‌آور است.

به گزارش مشرق، بهرام امیری معاون سابق استقلال می‌گوید بدهی‌هایی که استقلال و پرسپولیس الان دارند مربوط به سال‌های دور است و همه باید تلاش کنند تا هر چه زودتر این مساله برطرف شود تا بیشتر از این گریبان سرخ‌آبی‌ها را نگیرد. با امیری در خصوص شرایط این روزهای استقلال صحبت کردیم.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

همه باید دست به دست هم بدهیم که مشکلات استقلال را حل کنیم مشکلاتی که الان گریبان استقلال را گرفته برای امروز و دیروز نیست بلکه سال‌هاست گریبان تیم‌های ایرانی را گرفته است شاید باور نکنید بدهی‌های تیم‌های استقلال و پرسپولیس واقعا سرسام‌آور است.

یعنی معتقدید آنها بدهی‌های انباشته‌ای دارند

بله همین طور است پرسپویبس هم همین وضعیت را دارد آنها همه همین وضعیت را دارند آنها از بازیکن مربی و پیشکسوت گرفته تا بازیکن خارجی همه از استقلال طلب دارند. شاید جالب باشد بدانید ما به زمین‌های تمرینمان هم بدهکار هستیم.

همین باعث شد که فتح‌اله زاده هم استعفا بدهد؟

باید قبول کنیم فشار کار در استقلال بالاست و همین باعث شد که فتح‌اله زاده دچار بیماری شود. فتح‌اله زاده به تنهایی نمی‌توانست مشکلات استقلال را حل کند و همه باید به او کمک می کردند.

بیشتر بخوانید:

معاون اجرایی باشگاه استقلال استعفا داد

مطالبات بازیکنان هم پرداخت نشده است؟

درست است که  مطالبات آنها عقب افتاده ولی مطمئنا باشگاه یک راهکاری را برای پرداخت مطالبات بازیکنان پیدا خواهد کرد 

مسابقات لیگ هم به تعویق افتاده است؟

آیا باید اتفاقی غیر از این می‌افتاد بیماری کرونا شوخی‌بردار نیست و می‌بینید که خیلی از کشورهای دنیا درگیر آن هستند اکثر کشورهای اروپایی مسابقات خود را تعطیل کردند و ایران هم باید از این قاعده مستثنی نمی‌شد.

اما مسئولین سازمان لیگ چند بار برنامه بازی‌ها را اعلام کردند؟

 فکر می‌کنم حداقل تا آخر فروردین درگیر این بیماری باشیم و حتی اگر لازم شد مسابقات را تعطیل کرد زیرا سلامتی از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

فاصله استقلال هم با صدر جدول زیاد شده است؟

جبران کردن فاصله10 امتیاز با صدر سخت ولی غیرممکن نیست همان طور که در نیم فصل اول استقلال این کار را انجام داد می‌تواند در نیم فصل دوم هم این کار را انجام دهد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس