کد خبر 1052774
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در کانال تلگرامی خود نوشت:

شخصیت بزرگی از خیابان عبور می کرد.یک نفر خیلی فشار و اصرار داشت دست این شخصیت  را ببوسد.محافط اون شخصیت گفت ول کن بابا دستش را شکستی.طرف پاسخ داد جهنم بشکند بگذار ببوسمش.حالا حکایت شکستن درب حرم به بهانه ارادت است.
‏⁧
امام راحل در این زمینه چه هشدارهایی می دادند:
⁩ ‏
‏امروز عده‌ای با ژست مآبی چنان تیشه به ریشه دین و انقلاب و نظام می‌زنند که گویی وظیفه‌ای غیر از این ندارند.خطر تحجرگرایان و مقدس نمایان احمق در حوزه‌های علمیه کم نیست.


‏طلاب عزیز لحظه‌ای از فکر این مارهای خوش خط و خال کوتاهی نکنند، اینها مروّج اسلام امریکایی‌اند و دشمن رسول الله ‏

‏استکبار وقتی که از نابودی مطلق روحانیت و حوزه‌ها مایوس شد، دو راه برای ضربه زدن انتخاب نمود؛ یکی راه ارعاب و زور و دیگری راه خدعه و نفوذ در قرن معاصر. وقتی حربه ارعاب و تهدید چندان کارگر نشد، راههای نفوذ تقویت گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    23 0
    این مدل روحیه مورد و باب میل آقایان هست برای اینکه الگو مردم و جوانان باشد . قلب پرشور و مغز بیشعور و کم شعور . زیرا اینها هستند که جان خود را مفت مفت می دهند و در مورد بیت المال و پول نفت سوال نمی کنند .
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 4
    نفوذ فی الحوزه..!! بله دیگه شیخی هم ریاست جمهوری را بر عهده دارد اما این شیخ کجا و به قول وطن امروز آن ایستاده در قم کجا..
  • DE ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    سید علیمحمد باب شیرازی ریسس فرقه ذاله بهاییت و دیگر اسکل های آنان را هم یک مشت جاهل نادان و بادمجان دور قاب چین گول جاسوسان انگلیس را خوردند و دنبال آنها افتادند . همین کلک را جاسوسان انگلیس با عبدالوهاب گذاشتند و وهابیت را راه انداختند و صدها فرقه دیگر. هرچه روحانیت اصیل به آنها نصیحت کرد ند گوش ندادند. متاسفانه حماقت موروثی و ژنی است و قابل درمان نیست.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    1 0
    سپاه دقیقا الان کجایی؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس