کد خبر 1052316
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
فوتبال

کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که کلیه رقابتهای فوتبال در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد کلیه رقابت های ملی فوتبال در این کشور تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است. روجریو کابوکلو، رئیس این کنفدراسیون اعلام کرد این سازمان برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور برزیل آماده است تا به دولت این کشور کمک کرده و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد ایتالیا برای لغو مسابقات یورو ۲۰۲۰

این تصمیم کنفدراسیون فوتبال برزیل بعد از آن اتخاذ شد که فیفا اعلام کرد رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 آمریکای جنوبی که قرار بود از تاریخ 26 تا 31 مارس برگزار شود را به تعویق انداخته است.

در بیانیه‌ای که در وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال برزیل منتشر شده توضیح داده شده که فدراسیون‌های فوتبال ایالتی این کشور همچنان مدیریت رقابت های فوتبال در هر ایالت را به عهده خواهند داشت ولی کنفدراسیون به آنها متذکر شده که واکنش هماهنگ نسبت به اپیدمی کرونا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در این بیانیه آمده است:" کنفدراسیون فوتبال برزیل تصمیم گرفته از روز دوشنبه 16 مارس رقابت های ملی زیر نظر خود را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در بیاورد. این  رقابت ها شامل کوپا دو برزیل، رقابت های ملی زنان آ1 و آ2، رقابت های ملی زیر 17سال و کوپا دو برزیل زیر 20سال می‌شود. کنفدراسیون فوتبال با وزارت بهداشت در تماس دائمی خواهد بود و تلاشش را خواهیم کرد تا با همکاری با ارگان های مختلف بتوانیم بر این مشکل بزرگ غلبه کنیم و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم به شرایط نرمال برگردیم".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس