کد خبر 1052191
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
علیرضا کمرئی

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: هر زمان مدارس باز شود، یک ماه آموزش حضوری را برای دانش آموزان فراهم می‌کنیم تا یادگیری قبلی خود در جریان آموزش تلویزیونی و مجازی را مرور کنند.

به گزارش مشرق، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری امتحانات دانش‌آموزان اظهار کرد: در هر زمانی که مدارس بازگشایی شوند آموزش و پرورش مصمم است، یک ماه آموزش حضوری را برای دانش آموزان فراهم کند تا یادگیری قبلی خود در جریان آموزش تلویزیونی و مجازی را مرور کنند.

بیشتر بخوانید:

تشریح وضعیت مدارس ایرانی خارج از کشور با وجود کرونا

وی افزود: دانش آموزان باید یادگیری خود از طریق تلویزیون و فضای مجازی را در فرصت آموزش حضوری مرور کنند و بعد وارد ارزشیابی پایان سال شوند.

‌معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اگر مدارس اول اردیبهشت بازگشایی شوند در نیمه دوم خرداد ماه امتحانات را شروع می کنیم، گفت: به هر میزان زمان بازگشایی دیرتر شود در تنگنای زمانی بیشتری هستیم اما موظف هستیم یک ماه آموزش را ارائه دهیم تا جریان یادگیری به طور دقیق حاصل شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    2 0
    زير اسپيلت و در تهران بنشيني خيلي راحت ميتواني حكم دهي كه دانش اموزان در اميديه وبوشهر و منوجان و ميناب ورقشم در گرماي ٥٠درجه بايد مدرسه بروند !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس