کد خبر 1051958
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
image-20200315143456-1.jpeg

با توجه به رونق کسب و کارهای آنلاین، یکی از عامل هایی که منجر می شود تا بازدیدکنندگان و یا خریداران یک وب سایت فروشگاهی به آن اعتماد نمایند، فعال بودن گواهینامه SSL برای آن سایت می باشد.

گواهینامه SSL یکی از اقدامات امنیتی است که برای امن نگه داشتن اطلاعات و حفظ صحت آن در زمان تبادل اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه اکثر وب سایت های اینترنتی که در سطح وب فعالیت می نمایند، پس از راه اندازی اقدام به فعالسازی گواهینامه های SSL می نمایند.

این امر موجب میشود تا اطلاعات به صورت رمزنگاری شده بین مبدا و مقصد منتقل گردد. جالب است در نظر داشته باشید که خرید گواهینامه SSL و فعالسازی آن یکی از اقدامات اصلی امنیتی از دید موتور های جستجویی چون گوگل می باشد و بر اساس همین مورد نیز وب سایت مد نظر را امن تشخیص داده و در رتبه بندی سئو نیز جایگاه بهتری به آن اختصاص می دهند. با فعال نمودن گواهینامه های SSL در مرورگر خود در کنار URL یک قفل سبز رنگ به عنوان امن بودن وب سایت نمایش داده می شود.

شرکت های مختلفی وجود دارند که اقدام به ارائه خدمات گواهینامه SSL می نمایند. با کمی جستجو می توان متوجه شد که گواهینامه های SSL در شرکت های مختلف به صورت رایگان یا پولی با قیمت های مختلف ارائه می شود. در این مقاله در خصوص انواع گواهینامه های SSL ، دلایل تفاوت قیمت آنها و همچنین مزایای خرید SSL از صبا هاست توضیحاتی ارائه می شود.

آشنایی با گواهینامه SSL

انواع گواهینامه SSL و تفاوت آنها:

شرکتهای ارائه دهنده SSL دارای انواع مختلفی از گواهینامه های SSL می باشند که هر کدام از این نوع ها برای مصارف و مقاصد مختلفی استفاده می شود. ضمن اینکه انواع مختلف SSL دارای قیمت های مختلفی نیز می باشد. در گام اول برای خرید گواهینامه SSL لازم است تا در نظر داشته باشید که شرکت ارائه دهنده SSL می بایست معتبر باشد. شرکت های مختلف با توجه به الگوریتم های رمزنگاری که استفاده می نمایند، سطح متفاوتی از امنیت را برای کاربران فراهم می آورند. در زمان خرید گواهینامه SSL از صبا هاست این مهم را باید در نظر داشت که این شرکت هاستینگ گواهی نامه های خود را از شرکت COMODO  و Certum که جز برترین و معتبرترین ارائه دهندگان SSL هستند ، ارائه می نماید.

1- گواهینامه های SSL از نوع DV یا domain validation

بیشتر کاربران عادی فروشگاهی و با افرادی که دارای وب سایت های خبری، معرفی، بازی و مواردی از این قبیل هستند، می توانند اقدام به خرید گواهینامه SSL از صبا هاست با نوع dv نمایند. در این گواهینامه های SSL تنها بر اساس دامنه اعتبار سنجی صورت میگیرد. باید در نظر داشته باشید که خرید این گواهینامه SSL از صبا هاست و فعالسازی آن زمان زیادی نیاز ندارد. افراد به صورت حقیقی و یا حقوقی می توانند این گواهینامه را فعال نمایند. احراز هویت جهت فعالسازی این گواهینامه نیز با ارسال ایمیل به آدرسی تحت نام دامنه درخواستی، صورت می پذیرد. با خرید گواهینامه SSL از صبا هاست چنانچه نوع DV مد نظر باشد، هیچ نامی از مالک دامنه در اطلاعات SSL نمایش داده نخواهد شد.

نقش گواهینامه SSL در رتبه سایت

2- گواهینامه های SSL از نوع OV یا organization validation

چنانچه قصد خرید گواهینامه SSL از نوع OV داشته باشید باید در نظر داشته باشید که از لحاظ اعتبار این مورد به نسبت نوع DV اعتبار بیشتری دارد. در این گواهینامه نام سازمان و یا نهادی که اقدام به خرید  گواهینامه های SSL نموده است در مشخصات SSL نمایش داده می شود. برای خرید گواهینامه SSL از صبا هاست چنانچه نوع OV مد نظر باشد، لازم است تا حتما مدارک لازم جهت احراز هویت همچون روزنامه رسمی، مدارک ثبتی و مواردی از این قبلی ارائه شود. این گواهینامه تنها به شرکتها، نهادها، وزارتخانه و ... تعلق می گیرد.

3- گواهینامه های SSL از نوع EV یا extended validation

با خرید گواهینامه SSL از صبا هاست چنانچه نوع EV مد نظر است، باید در نظر داشته باشید که این گواهینامه نیز همچون OV نیاز به ارسال مدارک هویتی دارد. این مورد نیز تنها به شرکت ها و مواردی حقوقی ارائه می شود. خرید گواهینامه SSL از نوع EV دارای مراحل بیشتری است لذا این مورد امن ترین روش رمزگذاری را دارد و ایمن ترین گواهینامه نامگذاری می شود. با خرید این گواهینامه های SSL از صبا هاست باید در نظر داشته باشید که پس از نصب و فعالسازی آن، در کنار قفل سبز رنگ، نام سازمان یا نهاد مربوطه نیز درج می شود مه نشان از اعتبار وب سایت خواهد داشت.

خرید گواهینامه SSL از صبا هاست به صورت WILDCARD

گواهینامه SSL صبا هاست به صورت معمولی و WILDCARD ارائه می شود. در گواهینامه های SSL معمولی،تنها بر روی دامنه یا ساب دامنه ای که برای آن درخواست فعال سازی SSL را داده اید، تصب صورت می پذیرد اما در نوع WILDCARD بر روی تمام ساب دامنه های تحت نام دامنه درخواستی SSL فعال خواهد شد. قیمت انواع WILDCARD در مقایسه با انواع معمولی آن بیشتر است.

دلایل خرید گواهینامه SSL صبا هاست

دلایل خرید گواهینامه SSL صبا هاست

شرکت های مختلفی وجود دارند که در زمینه ارائه گواهی SSL فعالیت می نمایند اما در زیر دلایل خرید گواهینامه SSL صبا هاست لیست شده است

1- هزینه آن مناسب است : با توجه به اینکه گواهینامه SSL صبا هاست از شرکت های معتبر چون COMODO تهیه می شود ولیکن دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر شرکت ها است.

2- پشتیبانی و نصب: با خرید گواهینامه SSL صبا هاست، شما این اطمینان خاطر را خواهید داشت که واحد پشتیبانی گواهی را برایتان نصب نموده و فعال خواهند کرد.

3- ارائه انواع مختلف SSL : صبا هاست تلاش نموده اسن تا با توجه به نیاز ارگان ها و افراد اقدام به ارائه گواهینامه معتبر نماید. لذا شما می توانید انواع گواهینامه های SSL را از این شرکت بدون نگرانی و محدودیت دریافت نمایید.

خرید گواهینامه SSL

جمع بندی:

خرید گواهینامه SSL از جمله اقدامات ضروری برای هر وب سایت می باشد زیرا:

1- با فعال شدن پروتکل HTTPS امکان دخالت هکر ها کاهش یافته و منجر می شود تا اطلاعات به صورت رمزنگاری بین فرستنده و گیرنده تبادل گردد.

2- با خرید گواهینامه SSL صبا هاست این اطمینان را به کاربران وب سایت خود خواهید داد که فعالیت و امنیت آنها را جدی گرفته اید. لذا منجر به اطمینان خاطر بیشتر بازدیدکنندگان خواهد شد.

3- گواهینامه های SSL در رتبه بندی و سئو وب سایت ها تاثیر بسیاری دارند لذا بسیاری از موتورهای جستجو چون گوگل برای ارزش گذاری وب سایت ها در ابتدا فعال بودن SSL را بررسی می نمایند.

برای خرید گواهینامه SSL  از صباهاست می توانید از لینک زیر اقدام کنید :

https://saba.host/ssl-certificate/

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس