کد خبر 1051291
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کمیل قاسمی

کمیل قاسمی دارنده مدال های طلا و نقره المپیک، از دیروز (پنج شنبه) در شهرستان رودسر در شرق استان گیلان و یکی از کانون های فعلی شیوع ویروس کرونا حضور یافت.

به گزارش مشرق، کمیل قاسمی در گفت و گو با پایگاه خبری فدراسیون پزشکی ورزشی درباره دلیل حضورش در استان گیلان و کمک به مردم آن منطقه گفت: به هر حال به عنوان یک ورزشکار وظایفی بر دوشم است که باید در کنار مردم حضور پیدا می کردم. در این شرایط قهرمان و غیرقهرمان ندارد و همه باید در حد توانایی های مان به یکدیگر کمک کنیم.

وی ادامه داد: به همت مؤسسه خیریه خادمین حضرت علی(ع) که تعدادی از اهالی کشتی از جمله رسول خادم هم عضو آن هستند به این فکر کردیم که پس از یاری رساندن به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان به مردم گیلان کمک کنیم. دلیلش هم این بود که در استان گیلان مردم و درمانگاه ها به اقلام بهداشتی نیاز  دارند.

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ و مدال نقره المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: به همین بهانه از شرق استان گیلان به شهرهای لاهیجان، آستانه اشرفیه و رودسر رفتیم و در حد توان مان چیزهایی که تهیه شده بود را در اختیارشان قرار دادیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: مؤسسه شماره حسابی را برای افراد خیّر اعلام کرده که با کمک های رسیده ما هم اقلام مورد نیاز را خریداری کرده و در اختیار مراکز درمانی قرار دادیم تا سهم اندکی در این مبارزه همگانی داشته باشیم.

نایب قهرمان جهان در مسابقات ۲۰۱۴ تاشکند در دسته ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد در پایان توضیح داد: اگر همه مردم به رعایت نکات بهداشت توجه داشته باشند انشاالله به زودی و با کمترین تلفات جانی برای هموطنان مان از این وضعیت خارج می شویم. قطعا بهترین پیشگیری برای کرونا در خانه نشستن و بیرون نرفتن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس