کد خبر 1051693
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
سردار مقیمی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۵۰۰ هزار دستکش به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات مشترک پلیس گمرک و مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از بررسی سیستمی اسناد گمرکی و مطابقت آن با اطلاعات سامانه‌ای انبارها در نقاط مختلف شهر تهران و مشاهده مغایرت‌هایی در ورود و خروج کالا، یک مرکز توزیع و انبار متخلف شناسایی و رسیدگی به آن در دستور کار مرکز عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت مکشوفات احتکار شده چه می‌شود؟

کشف ۷۸ میلیون ماسک و دستگیری ۲۰۰ محتکر

وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت‌ها و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا، در بازدید از یک انبار ۵۰۰ هزار دستکش لاتکس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف و انبار مذکور پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان تاکید کرد: کالاهای مکشوفه پس از انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذیربط قرار گرفت تا پس از انجام نیاز سنجی و اولویت بندی جامعه هدف در چرخه مصرف قرار گیرد.

این مقام انتظامی به هموطنان اطمینان داد: پلیس امنیت اقتصادی همچنان بر پیشگیری و مبارزه مستمر با محتکران در کشور با قوت ادامه می‌دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس