کد خبر 1051100
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
برزیل

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال برزیل به علت شیوع ویروس کرونا، دو دیدار نخست تیم ملی برزیل در انتخابی جام جهانی به تعویق افتاد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال برزیل با پنج بار قهرمانی جهان طبق برنامه قبلی قرار بود رقابت خود را در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ۲۷ مارس با میزبانی از بولیوی آغاز و سپس چهار روز بعد برای برگزاری دیدار مقابل پرو به لیما پرواز کند.

بیشتر بخوانید:

پیام کرونایی ستاره برزیلی سابق استقلال به مردم ایران

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) هنوز بیانیه رسمی را منتشر نکرده اند اما به نظر می‌رسد ۱۰ دیدار دو مرحله نخست انتخابی جام جهانی از ۲۶ تا ۳۱ مارس به تعویق خواهد افتاد.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که دو روز پیش فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) بر سر تعویق تمامی دیدارهای انتخابی منطقه آسیا که قرار بود مارس و ژوئن برگزار شود، توافق کردند.

اوایل امروز، آرژانتین تا پایان ماه مارس تمامی رویدادهای ورزشی خود را با حضور میهمانانی از خارج از کشور تعلیق کرد؛ از جمله این رویدادها می‌توان به رقابت‌های قهرمانی شنای جهان، جام جهانی شمشیربازی، انتخابی بوکس المپیک توکیو برای چهار سهمیه از مجموع پنج سهمیه آمریکا و همچنین رقابت‌های دو و میدانی سه روزه آمریکای جنوبی اشاره کرد.

پاراگوئه نیز تصمیم گرفته است تا دیدارهای جام لیبرتادورس و جام سودآمریکانا را طی دو هفته پیش رو بدون حضور تماشگر برگزار کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس