کد خبر 1050929
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
کرونا نمایه

در دومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت کاهش التهاب عمومی، مدیریت انتظارات، جلوگیری از بروز جرائم در حوزه‌های مختلف تاکید شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، به ریاست حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد.

این جلسه با حضور نمایندگانی از دستگاههای کشور و لشکری و به منظور بررسی پیامدهای اجتماعی و انتظامی ناشی از انتشار ویروس کرونا در کشور برگزار شد و موضوعات مرتبط در این راستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شیوع کرونا به سطح «همه‌گیری جهانی» رسیده است

در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت حفظ آرامش و امنیت مردم، اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت کاهش التهاب عمومی، مدیریت انتظارات، جلوگیری از بروز جرائم در حوزههای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در دومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا همچنین بر هماهنگی میان دستگاه‌ها در این راستا تاکید شد.

گفتنی است، در این جلسه، ایجاد زمینه های بهره مندی از مشارکت حداکثری مردم در کنترل بیماری کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستور العملی در این راستا مطرح و تصویب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس