کد خبر 1050268
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
استقرار ایستگاه تست کرونا در مسیر جاده قم ـ آوه

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه از استقرار ایستگاه پایش و تست کرونا در مسیر جاده قم ـ آوه خبر داد.

 به گزارش مشرق، سید لقمان حسینی اظهار کرد: پایگاه پایش کرونا در ورودی  شهرستان ساوه مستقر و نسبت به تست کرونا از مسافران عبوری جاده قم ـ آوه با هدف ارتقای سلامت و پیشگیری از ابتلای افراد اقدام می کند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ نقاهت‌گاه بهبود یافتگان کرونا در قم

وی افزود: در این پایگاه داوطلبان هلال احمر اقدام به اجرای طرح تب سنجی کرده و ضمن ارائه هشدارهای ایمنی و آشنائی با خطرهای ویروس کرونا به رانندگان خودروها، از ورود رانندگان مشکوک به داخل شهر ممانعت به عمل می آورند.
رئیس جمعیت هلال احمر ساوه با اشاره به نزدیکی ساوه به قم اظهار کرد: در دیگر مبادی ورودی از سمت بلوار سید جمال الدین اسدآبادی این پایش از سوی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان انجام می شود.

حسینی در خصوص اقدامات پیشگیرانه جمعیت هلال احمر ساوه برای مبارزه با کرونا بیان کرد: تولید محتوا و آموزش و اطلاع رسانی برای عموم در فضای مجازی، غربالگری مسافران در ورودی شهر از سمت قم و تولید و توزیع روزانه 3000 لیتر آب ژاول میان ادارات، نهادهای  پرتردد، دهیاری ها، شهرداری ها و اماکن پر تردد و...  برای ضدعفونی سطوح و معابر از مهم ترین اقدامات بوده است.

حسینی گفت: با شیوع ویروس کرونا از همه داوطلبان برای کنترل و پیشگیری از آن فراخوان اعلام شد که با همکاری آنان در این مدت اقدامات لازم انجام شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    تب سنجی یک کار بیهوده است زیرا کسیکه چند ساعت قبل به این ویزپروس الوده شده فورا که تب نمیکند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس