خواننده های لس آنجلسی

اینکه برخی خوانندگان و هنرپیشه‌های ضدانقلاب، سر از دربار دیکتاتورهای سعودی درمی‌آورند، چیز تازه‌ای نیست.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

رجانیوز در این زمینه نوشت: اینکه تقریبا همه هنرمندان ضدانقلاب که عمری است دارند به عرب و اسلام و به اسم بربریت و خشونت فحش می‌دهند، رفته‌اند عربستان سعودی کنسرت اجرا کنند به کنار. وقتی شادمهر روی سن داشت آهنگ مشترکش با «ابی» یعنی «رویای ما» که تولید سال ۹۲ است را می‌خواند و از دنیای بدون جنگ و همراه با آزادی می‌گفت و فریاد می‌زد؛ «دنیایی که بمب و موشک نمی‌سازه، موشک روی خواب کودک نمیندازه، دنیایی که تو اون زندونا تعطیلن، آدم‌ها به جرم پرسش نمی‌میرن»؛ یاد مرضیه افتادم.

بیشتر بخوانید:

بدبختی و بی‌کلاسی سلبریتی‌ها!

سلبریتی‌هایی که نان نظام را می‌خورند و حلیم «من‌وتو» را هم می‌زنند

مرضیه در سال‌های قبل از انقلاب، خواننده معروفی بود که بعد از انقلاب خوانندگی را کنار گذاشته بود و در ایران زندگی‌اش را می‌کرد و کسی هم به او کاری نداشت. متین دفتری‌ها که دوستان خانوادگی‌اش بودند وسوسه‌اش کردند که برود پاریس و به منافقین بپیوندد و دوباره مشهور شود. پیرزن ۷۱ ساله هم گول خورد و رفت پاریس با مریم رجوی دیدار و اعلام کرد که به سازمان پیوسته است. بعد هم رفت قرارگاه اشرف در عراق و اولین کنسرتش را روی تانک‌های منافقین در اشرف برگزار کرد و سرود معروف «ایران زمین» را خواند.


خلاصه که آقای شادمهر! تو و ابی و اندی و شهرام شب‌پره و بقیه رفقایتان فکر نکنید برای اولین‌بار چه حرکت ابتکاری جالبی زده‌اید! اتفاقا بیست و چند سال دیر آمدید! بیست و چند سال قبل از اینکه شما با دستمزد کلان بیایید زیر بلیط عربستان که حامی مالی و تئوریک القاعده و طالبان و داعش بوده، دیکتاتورترین نظام سیاسی جهان را دارد و چند سال است دارد یمن را بمباران می‌کند؛ از رویای دنیای بدون جنگ و بی‌موشک بخوانی! مرضیه با کلی تبلیغات رفت عراق زیر سایه صدام و آنجا هم رفت روی تانک مجاهدین خلقی که کلی از مردم ایران را کشته‌اند از ایران زمین و مردم ایران و آزادی خواند! بی‌هویتی، خاصیت اپوزیسیون‌ها است. گاهی زیر پرچم سازمان از آزادی می‌خوانند و گاهی در مهد تروریسم و خشونت، از دنیای بدون جنگ.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • SE ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    17 15
    سعودی وقتی تروریست مزدور برای کشتن مردم یمن و عراق و سوریه و غیره استخدام میکنه فاشیستها و تکفیریهای عرب و افریقایی در صف اول هستند چون از مرگ نمی ترسند ولی وقتی سعودی هوچی و دروغ پرداز و دلقک و رقاص و مطرب میخواد، جان دوستهای اهل عیش فارسی گوی بالا و پائینشون را به ارزانی به فروش میگذارند.
  • پاسارگاد ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    26 15
    اینها فقط و فقط پول پرست هستند . اینها رو اگر با خانواده اشان به اسارت بگیرند به خدا ناموسشون میدن تا آزاد بشوند چون فقط زنده ماندن و خوشی را بهتر از ناموس میخوان.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    16 5
    عرض کردم ،تنها چیزی که واسه فاحشه مهمه پوله،اسم و رسم نوع مشتری مهم نیست...
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    7 5
    احسنت، این خائنها وقتی بوی پول میاد دیگه نمی دونن دارن چی برای کی و کجا می خونن.
  • کیامرث IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    4 2
    زنده باد حرفاتون در مورد این خواننده را بسیار قبول دارم حرف و عمل آدم باید هماهنگ باشه
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    6 0
    متاسفم برای این چهره ها ی وطن فروش ،اینا لکه ننگی بر جامعه هنری هستن ، آخه بری برای عربستان بخونی که سابقه دشمنی اش با ایران اینقدر روشنه ،برای حامی داعش ......
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    30 15
    این گونه باید گفت دیروز برای صدام پارس واق واق کردن امروز هم برای بن شیطان این گوساله شیرده هم پارس کردن روزه کشیدن و هم دم تکان دادن و هم خوب مو مو وبع بع کردن آواز هاوی خر در چمن خواندن و گرگها و کفتارهای سعودی هم دورشان رقصیدن چرخیدن
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    3 0
    فکر کنم دارند به گدایی می افتند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس