کد خبر 1049522
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
کرونا

فرماندار ایالت کنتاکی در آمریکا از تمهیدات خود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا همچون تعطیلی مدارس و عدم پذیرش در خانه‌های سالمندان خبر داد.

به گزارش مشرق، فرماندار ایالت کنتاکی در آمریکا  شنبه شب به وقت تهران  گفت که به دلیل هراس ناشی از شیوع ویرس کرونا، مدارس این منطقه تعطیل خواهند شد و به خانه‌های سالمندان توصیه شده که از هرگونه پذیرشی  اجتناب ورزند.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «اندی بشر» فرماندار کنتاکی در یک نشست خبری در «فرانکفورت»  (پایتخت این ایالت ) از بستری شدن یک بیمار کرونایی در «هریسون کانتی» خبر داد و حال او را وخیم اعلام کرد. اندی بشر گفت که موارد بیشتری از مبتلایان  به ویروس کشنده کرونا در ایالت کنتاکی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توئیت حقوقدان مقیم سوئیس از بحران کرونا در آمریکا

اعلام حالت فوق‌العاده در نیویورک به دلیل شیوع کرونا

فرماندار کنتاکی در ادامه گفت که به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، مدارس دولتی تا اواسط هفته آینده و شاید کل هفته تعطیل خواهند شد.

این در حالی است که فرماندار شهر نیویورک از اعلام حالت فوق‌العاده در این ایالت به دلیل شیوع کرونا خبر داد. بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت به ۷۶ نفر رسیده است. از سوی دیگر، ایالت فلوریدا از مرگ ۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد تا آمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۱۶ نفر برسند. تاکنون دست کم ۲۰ ایالت آمریکا درگیر ویروس کرونا هستند.

 خبرگزاری رویترز نیز روز جمعه گزارش داد که مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کردند. از سوی دیگر از این تعداد مبتلا به ویروس کرونا،‌ تا کنون ۳ هزار ۳۸۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس