کد خبر 1049317
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
مسی

دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین می‌گوید لیونل مسی این روزها دیگر پدیده نیست و حتی به خاطر سرعت کمی که در جریان بازی دارد، عملکرد تیمش را خراب می‌کند.  

به گزارش مشرق، هوگو گاتی، دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین با انتقاد از لیونل مسی، ابرستاره بارسلونا و تیم ملی آرژانتین می‌گوید مسی این روزها دیگر پدیده نیست و حتی به دلیل سرعت و ضرباهنگ کندی که در جریان بازی دارد، عملکرد تیمش را خراب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تنهایی مسی +عکس

گاتی که علاوه بر تیم ملی آرژانتین سالها دروازه‌بان بوکاجونیورز بوده و با این تیم دو بار فاتح کوپا لیبرتادورس شده می‌گوید مسی این روزها بیشتر در زمین راه می‌رود. این اظهارات گاتی در حالی مطرح می‌شود که مسی در فصل جاری در 30 بازی برای بارسلونا 23 گل به ثمر رسانده و 16 پاس گل داده است.

گاتی در گفتگو با ال‌چیرینگیتو گفت:" برایم مهم نیست که در آرژانتین از من انتقاد بشود یا نه. من خیلی آرژانتینی هستم و مسی هم واقعا یک پدیده است ولی واقعیت این است که او این روزها دیگر پدیده نیست".

دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین در ادامه گفت:" آنها با مسی اشتباه رفتار می‌کنند. آنقدر بزرگش می‌کنند و بزرگش می‌کنند که این برای هر دو طرف مشکل‌ساز می‌شود. مسی به این رفتارها عادت می‌کند و حالا هم می‌بینید که در زمین فقط راه می‌رود. مسی باید بهتر از این کار کند و با ریتم تندتری بازی کند. همه کسانی که فوتبال را می‌فهمند با من در این باره موافق هستند. مسی، باید خیلی بهتر از این بازی کند".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس