کد خبر 1048966
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
بختیاری زاده

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در سال هایی که هیچ اخبار خوبی از استقلال به گوش نمی‌رسید، تنها اتفاق خوب بازگشت فتح الله زاده به این باشگاه بود.

به گزارش مشرق، سهراب بختیاری زاده اظهار داشت: با احترام به همه مدیران سابق استقلال، باید بگویم فتح الله زاده را در بین مدیران سالهای اخیر تنها فردی می‌دانم که از جنس استقلال است. در سال هایی که اتفاقات خوبی پیرامون این تیم نمی‌افتاد، بازگشت وی به مدیریت این باشگاه را تنها اتفاق خوب می‌دانم که ایجاد امیدواری برای آینده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

معضل بزرگ برای استقلال

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه روند تیم در هفته‌های اخیر قدری نزولی شده بود که امیدوارم با استفاده از فرصت تعطیلاتی که پیش آمده هم باقی مانده مصدومان برسند و هم با ریکاوری روحی و بدنی، تیم به شرایط آرمانی بازگردد.

وی تصریح کرد: فتح الله زاده به چم و خم مدیریت در استقلال آشناست و توانایی عبور از این بحرانی که تیم با آن درگیر است را دارد. البته به جز تیم و مسائل فنی، باشگاه در ساختار و زیرساخت هم مشکلاتی دارد که مدیر جدید باید در برطرف کردن آن هم کوشا باشد.

بختیاری زاده تصریح کرد: باتوجه به مدت زمانی که تا پایان فصل باقی است، فتح الله زاده باید نیم نگاهی هم به تمدید با بازیکنانی باشد که در انتهای فصل قراردادشان به پایان می رسد و همینطور باید کم کم به فکر جذب بازیکنانی باشد که در فصل بعد می‌توانند به تیم کمک کنند. 

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص شانس قهرمانی این فصل نیز گفت: اگر واقع بین باشیم فاصله امتیازی نشان می‌دهد که کار ساده‌ای در پیش نیست. اما در فوتبال کار نشد ندارد. استقلال هنوز یک بازی معوقه دارد که در صورت پیروزی در آن بازی این فاصله کم خواهد شد و امیدوارم تا پایان این امتیازات عقب مانده کاملا جبران شود. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس