کد خبر 1048972
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: فتح‌الله زاده باید طوری مدیریت کند که مربی برای باشگاه تعیین تکلیف نکند که هر وقت صلاح دانستم می‌روم کمیته انضباطی!

به گزارش مشرق، حسن روشن تا حدودی در جریان اتفاقات اخیر استقلال قرار دارد و از این بابت ابراز تأسف می‌کند. صحبت‌های او را در ادامه می خوانید.

با تغییرات مدیریتی فکر می‌کنید در استقلال باز هم بازیکنان به خودشان جرأت می‌دهند علیه مدیریت حرف بزنند؟
وقتی مدیریت ضعیف و من بیمرم و تو بمیری باشد همین می‌شود. ما فقط سالی یک بار مدیرعامل را می‌دیدیم، آن هم وقتی بود که به پرسپولیس می‌باختیم و می‌آمد فحش‌مان می‌داد. کسانی در هیئت مدیره‌مان بودند که ما جرأت نداشتیم اسم‌شان را به زبان بیاوریم.

بیشتر بخوانید:

تنها اتفاق خوب این روزهای استقلال

فکر می‌کنید فتح‌الله‌زاده بتواند این دیسیپلین را به مدیریت استقلال برگرداند؟
بستگی به این دارد که در این چند سال چقدر تغییر کرده باشد؛ وگرنه یادم هست وقتی با مجتبی جباری قندان به هم پرتاب کردند گفت کاری می‌کند او دو سال از فوتبال محروم شود ولی دو هفته بعد گفت مجتبی مثل پسرم است! به هر حال انسان‌ها قابل تغییر هستند و خدا کند در دوره جدیدی که به باشگاه برگشته اشتباهات گذشته اش را تکرار نکند. فتح‌الله زاده باید طوری مدیریت کند که مربی برای باشگاه تعیین تکلیف نکند که هر وقت صلاح دانستم می‌روم کمیته انضباطی!

حرفی خطاب به فرهاد مجیدی ندارید؟
این پسر فعلاً یک سومی با استقلال بیاورد بعد این همه منم منم راه بیندازد. با لج و لجبازی که کاری پیش نمی‌رود. همه چیز در حیطه تعامل درست می‌شود. من این سرپرست را نمی‌خواهم و، چون دوست داری فلانی باشد قهر کنی که نشد کار! تا جایی که ما می‌دانیم سرپرست یا مدیر تیم را مدیریت باشگاه انتخاب می‌کند و بالای سر تیم می‌گذارد. فوتبال چارچوب دارد و هر کس باید وظیفه اش را در حیطه کاری اش انجام بدهد. شما در استقلال یک خانواده هستید و اگر همه با هم دعوا کنید که تیم به هم می‌ریزد.

به نظر می‌رسد خیلی هم از اوضاع استقلال بی‌اطلاع نیستید؟
بالاخره کم و بیش در جریان هستم. آن‌هایی که الان در تیم هستند باید منم‌منم را کنار بگذارند. چون من روشنم و من فرهادم و... این‌ها درست نیست. بازیکن حق ندارد درباره مدیرعامل یا هیئت مدیره باشگاه حرف بزند. همه چیز سلسله مراتب دارد.

ظاهراً مشکل اصلی به خاطر شمار بالای مصدومیت‌ها بوده که صالح مصطفوی را به کمیته انضباطی احضار کردند؟
استراماچونی باهوش بود که این را زودتر فهمید و رفت. او می‌دانست استقلال تیم ۴۰ تا بازی نیست. ۳۰ تا لیگ، ۶ تا آسیا و ۴ تا هم حذفی. اگر بدنسازی تیم درست بود چرا باید دیاباته این همه زخمی شود!

فتح‌الله‌زاده چه‌کار کند؟
او هم باید با تعامل کارش را پیش ببرد. دوران اینکه بگوید می‌روم مسی را می‌آورم تمام شده و اگر همه چیز در تعامل با کمیته فنی یا کادر فنی باشد کارها درست پیش می‌رود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    2 6
    ای بابا دنیا را آب ببره شما ها را خواب ببره مردم تو چه فکری هستند شما ها تو چه فکری هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس