رهبرانقلاب نمایه خطابه امضا عفو دستور خطاب خامنه ای رهبری عزاداری ولادت

همزمان با سالروز ولادت نهمین اخترتابناک ولایت و امامت پوستری از بیانات رهبرانقلاب درخصوص ویژگی‌های دوران امامت ایشان منتشر شد.

به گزارش مشرق،  نهمین امام شیعیان نام مبارکش محمد است و القاب و کنیه‌های فراوانی دارد؛ مشهورترین لقبش جواد و هادی است و معروف‌ترین کنیه‌اش ابوجعفر. امام جواد علیه السلام در ماه رجب سال ۱۹۵ هجری قمری در مدینه چشم به دنیا گشود.

همزمان با ولادت  اختر تابناک امامت و ولایت امام جواد علیه ااسلام، یکی لز صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای با انتشار پوستری از بیانات ایشان به ویژگی‌های دوران امامت نهمین امام شیعیان و قدرت تشکیلاتی شیعه در این دوران پرداخت. در متن کامل‌ای پوستر آمده است:

«تشکیلات قوی شیعیان؛ ویژگی دوران امام جواد(علیه‌السّلام)

 رهبر انقلاب: در هیچ زمانی ارتباط شیعه و گسترش تشکیلاتی شیعه در سرتاسر دنیای اسلام، مثل زمان حضرت جواد و حضرت هادی و حضرت عسکری نبوده است. وجود وکلا و نواب و همین داستان‌هایی که از حضرت هادی و حضرت عسکری نقل می‌کنند نشان‌دهنده‌ی این معناست. یعنی علی‌رغم محکوم بودن این دو امام بزرگوار در سامرا، و قبل از آنها هم حضرت جواد به نحوی، و حضرت رضا (علیه‌السّلام) به نحوی، ارتباطات با مردم همین‌طور گسترش پیدا کرد. ۱۳۸۴/۰۵/۱۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس