کد خبر 1048823
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
استاندار گلستان

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه زنجیره انتقال بیماری باید قطع شود ورود مردم به تفرجگاه‌های استان از جمله ناهارخوران و النگدره را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش مشرق، هادی حق شناس عصر امروز در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه هوای پنج‌شنبه و جمعه در استان مساعد است مردم ترجیح می‌دهند به دل طبیعت بروند اما با توجه به شیوع ویروس کرونا ورود مردم به تفرجگاه‌های استان از جمله النگدره و ناهارخوران ممنوع شده است تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

بیشتر بخوانید:

مسافرت به اصفهان در عید نوروز ممنوع

خطرات مصرف بی رویه فلوراید از ترس کرونا

وی از مردم خواست با اهمیت دادن به سلامت خود و دیگران حتما در خانه بمانند و تصریح کرد: بهترین راه مقابله با کرونا رعایت نکات بهداشتی است اگر قرنطینه خانگی اتفاق بیفتد چرخه انتقال بیماری به سرعت قطع و روند بهبودی در استان ارتقاء می‌یابد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مردم نباید مسائل را ساده بگیرند، گفت: همه توصیه‌ها و تذکرات پزشکی و بهداشتی برای این است که سلامت عمومی جامعه مهم تلقی می‌شود.

وی تاکید کرد: طی شنبه هفته گذشته بسیاری از مردم به دلیل رفن به جنگل‌ها و مکان‌های تفریحی در استان گلستان مبتلا به بیماری کرونا و یا مشکوک ابتلا به این بیماری شدند بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم با هدف جلوگیری از انتقال این ویروس از رفتن به این مکان‌ها حتما خودداری کنند.

حق‌شناس با بیان اینکه ۶۰ درصد مراجعه کنندگان مشکوک به کرونا از مراکز درمانی ترخیص شدند ابراز امیدواری کرد اگر بهداشت فردی و نکات کارشناسی مورد دقت و توجه مردم قرار بگیرد بساط این ویروس از استان جمع خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس