کد خبر 1048663
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
ترامپ نمایه

برخی از رسانه‌های آمریکایی با توجه به کمبودها و شرایط دشوار کنونی این کشور برای مقابله با ویروس کرونا، اظهارات ‌ترامپ درباره کمک به کشورهای دیگر را به تمسخر گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

بی‌خیالی ‌ترامپ درباره شیوع ویروس کرونا در آمریکا با عصبانیت مردم آمریکا و تمسخر برخی از رسانه‌های غربی روبه‌رو شد. بعد از انتشار خبر مبتلا شدن تعدادی از شهروندان آمریکا به کرونا و گزارش سازمان بهداشت جهانی که از احتمال گسترش دامنه این بیماری خبر داده بود، دونالد ‌ترامپ که در سفر هند بود به خبرنگارانی که از وی در این‌باره سوال کرده بودند گفت؛ من فکر می‌کنم که کرونا به زودی در آمریکا مهار شده و به کنترل در خواهد آمد. ‌

بیشتر بخوانید:

پنس: تلفات کرونا در آمریکا به ۱۰ نفر رسید

تاب‌آوری واقعی آمریکا در برابر کرونا

ترامپ در حالی که ژست حقوق بشری گرفته بود گفت؛ اکنون باید به فکر کشورهای دیگر باشیم و به آنها برای مقابله با این ویروس کمک کنیم! چون  می‌خواهیم کشورهای دیگر هم خوشبخت و در سلامت باشند. در این هنگام خبرنگاری پرسید آقای رئیس‌جمهور می‌دانند که ویروس خطرناک کرونا در کشور ایشان به سرعت در حال پیشروی است و سازمان بهداشت جهانی نیز درباره این خطر هشدار داده است؟! ‌ترامپ در پاسخ گفت؛ پس بگذارید ببینم چطور میشه، ولی من فکر می‌کنم درست میشه!


اولین اعتراض به بی‌خیالی ‌ترامپ نسبت به گسترش ویروس کرونا از سوی خانم «الک زیزار» وزیر بهداشت و خدمات دولت وی صورت گرفت؛ دولت نمی‌تواند با «ببینم چطور میشه»  به جنگ کرونا برود. آقای ‌ترامپ باید همتی بیشتر از ببینیم چطور میشه داشته باشد!


گزارش‌های بعدی از  افزایش ده‌ها برابری قیمت ماسک، دستکش یک‌بارمصرف و مایع ضدعفونی‌کننده در آمریکا خبر می‌دهد که با هجوم انبوه مردم به فروشگاه‌ها برای خرید کالای مورد نیاز و مخصوصاًًً اقلام و اجناس خوراکی همراه بوده است و مسئولان بهداشت این کشور رسماً اعلام کرده‌اند که لوازم بهداشتی موجود با میزان نیاز به این کالا فاصله زیادی دارد و این مشکل در سرعت بخشیدن به شیوع بیماری و افزایش تعداد مبتلایان و مرگ برخی از آنان نقش قابل ملاحظه‌ای داشته است.


گفتنی است برخی از رسانه‌های آمریکایی با توجه به کمبودها و شرایط دشوار کنونی این کشور برای مقابله با ویروس کرونا، اظهارات ‌ترامپ درباره کمک به کشورهای دیگر را به تمسخر گرفته‌اند و با اشاره به سخنان وی در هند که گفته بود « صبر کنید ببینیم چطور میشه»! نوشته‌اند: عمو دونالد دیدی چطور شد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    2 0
    این موادی که شدیدا داره تو ایران تولید میشه کجا پخش میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس