جهانپور

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۵۸۶ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۹۲۲ نفر رسید.

 به گزارش مشرق، کیانوش جهانپور اظهار داشت  بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۵۸۶ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۹۲۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: از بین مبتلایان جدید،۲۵۳ مورد مربوط به استان تهران، ۳۵ مورد مربوط به استان گیلان، ۹ نفر مربوط به استان مازندران، ۸ نفر مربوط به استان سمنان، ۹ نفر مربوط به استان گلستان، ۹ نفر مربوط به استان آذربایجان شرقی، ۴ نفر مربوط کردستان، ۱۵ نفر مربوط به کرمانشاه، ۷ نفر مربوط به ایلام، ۵ مورد مربوط به استان لرستان، ۲۷ نفر مربوط به استان خوزستان، ۱۴ مورد مربوط به فارس، ۶ مورد مربوط به زنجان، ۸ نفر مربوط به مرکزی، ۲۵ نفر مربوط به قزوین، ۱۹ نفر مربوط به البرز،۱۰۱ نفر مربوط به قم، یک نفر مربوط به چهارمحال و بختیاری، ۱۴ نفر مربوط به کرمان، ۸ نفر مربوط به سیستان و بلوچستان، ۸ نفر مربوط به خراسان رضوی و یک نفر مربوط به خراسان شمالی است.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری در کشور به ۹۲ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: خوشبختانه ۵۵۲ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در کشور بهبود یافتند که این آمار روز به روز رو به افزایش است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    22 1
    سرعت ابتلا در استان محروم مانده خورستان داره میره بالا اونجا از کمترین سطح امکانات و بهداشت برخوردارند حتی آب خوردن هم ندارن و آب میخرن ......
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 0
    هرمزگان ۱۳ نفر
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    20 5
    همه می گیریم . خاطرتون جمع
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      5 12
      خدانکنه.
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      3 4
      یا خلید یا خودتونو زدید به خلی! تو و امثال تو.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    2 13
    با الوده شده زنجان و چهارمحال و بختیاری در ایران فقط استان بوشهر سالم مونده
  • وطندوست TR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    12 19
    دعای هفتم صحیفه سجادیه حرز امام جواد ع رعایت بهداشت فردی و خانوادگی کم بیرون رفتن به لطف خدا این ویروس مشکوک ریشه کن خواهد شد
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    14 1
    خدا لعنت کنه این دولتو ما تو قم هستیم از اول اطلاع رسانی نکردن همه مردمو آلوده کردن هیچ امکاناتی هم در اختیار مردم نداشتن قرنطینه نکردن بعد چهار نفر که رفتن اینور و اونور تازه طلبکار مردم قم هم شدن که چرا میرن پخش بشه بالاخره تو یه شهر یک ملیون و دویست هزار نفری صد نفر برن بیرون کافیه اصلاً کلی دانشجو داره اینجا کاملا برنامه ریزی کردند که مردم قم و دین و مذهب و اعتقادات مردمو زیر سوال ببرند بالاخره اون دنیایی هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس