آرم سپاه

چند انبار احتکار لوازم بهداشتی با همکاری نیروهای اطلاعاتی سپاه امروز در بیرجند و استان فارس کشف شد.

به گزارش مشرق، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه فجر استان فارس یک مکان تهیه و توزیع ماسک‌های غیربهداشتی در شیراز را شناسایی و پلمپ کرده و عوامل این اقدام را دستگیر کنند.پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه این ناحیه گروهی را که در شمالغرب شیراز اقدام به تهیه غیرقانونی ماسک‌های غیر بهداشتی می‌کردند شناسایی و دستگیر کنند و تحویل مراجع قضایی دهند.

این گروه با استفاده از پارچه‌هایی غیراستاندارد برای ماسک، اقدام به تهیه ماسک‌هایی تحت عنوان ماسک نانو در محیطی غیربهداشتی می‌کردند.مکان تولید این کالا قبل از توزیع تولیدات در بازار، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و بر پایه گزارش‌های مردمی، شناسایی و پلمپ شد.روابط عمومی سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز به مردم توصیه کرد که گزارش‌های خود را از طریق شماره ۱۱۴ به اطلاعات سپاه، گزارش دهند.

بیشتر بخوانید:

کشف انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی توسط اطلاعات سپاه

در بیرجند نیز دو انبار احتکار لوازم بهداشتی با همکاری نیروهای اطلاعاتی سپاه امروز کشف شد. معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان گفت: از این دو انبار، ۶۶ هزار و ۱۰۰ عدد دستکش، ۶ هزار و ۱۹۰ عدد انواع ماسک و ۳۶ عدد مایع یک لیتری ضد عفونی کننده کشف و ضبط شد که پس از انجام مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارسال خواهد شد.

تهوری افزود: از مردم تقاضا داریم در صورت اطلاع از مراکز احتمالی احتکار و گران فروشی به اداره کل بازرسی اطلاع و یا با سامانه ۱۲۴ در تماس باشند و ما نیز تمام تلاش خود را برای رسیدگی به این موارد خواهیم کرد.تاکنون در خراسان جنوبی ۷ پرونده تخلف شامل عدم عرضه، اخفا، امتناع و گران فروشی تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن حاجی علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    3 0
    با سلام، با مشت اهنین بر خورد کنین احتکار در این مو قعیت اعلام جنگ است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس