کد خبر 1048084
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
تبانی

با وجود اینکه سازمان لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا بازی های لیگ برتر را لغو کرده است تیم ها هم چنان به تمرینات خود ادامه می دهند!

به گزارش مشرق، تیم ها به این دلیل تمرین می کنند که در شروع دوباره بازی ها از نظر بدنی در شرایط خوبی باشند. جالب اینکه بیشتر تیم ها در روز مسابقه که تعطیل شده است بازی دوستانه برنامه ریزی کرده اند. به طور مثال نساجی که قرار بود روز پنج شنبه در تبریز به مصاف تراکتور برود با توجه به لغو بازی ها در این روز با پارس جنوبی در تهران بازی دوستانه خواهد کرد و آن طور که خبر رسیده دیگر تیم ها هم در این روز بازی دوستانه انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

محرمی: بلد نیستند ببرند تهمت می‌زنند

طبیعتا اگر قرار به انتقال ویروس کرونا در بازی رسمی باشد در بازی دوستانه هم این اتفاق رخ خواهد داد و اگر فعالیت ورزشی در چنین سطحی باعث انتقال ویروس کرونا می شود تیم های فوتبال حتی باید تمرینات خود را هم تعطیل کنند در غیر این صورت با رعایت مسایل بهداشتی بدون تماشاگر به میدان بروند.

البته سازمان لیگ برتر برنامه بازی های دسته اول را دوباره تدوین کرده است و این بازی ها از دوشنبه 19 فروردین دوباره از سر گرفته می شود. با این حساب هیچ بعید نیست بازی های لیگ برتر از هفته آینده دوباره از سر گرفته شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 0
    ایکاش الان که بخاطر کرونا بازیهای لیگ تعطیله،ارودی تیم ملی تشکیل میشد تا بفهمیم عیار مربی جدید چنده؟؟البته با در نظر گرفتن تمام احتیاطات لازم..حداقل بازیکنان همیگه رو بشناسند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس