کد خبر 1047962
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
کرونا

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: فدراسیون جهانی شنا هنوز تصمیمی برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ نگرفته است.

به گزارش مشرق، فرید فتاحیان اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا و نامه کتبی ما برای برگزاری مسابقه پلی‌آف بین ملی‌پوشان واترپلو با قزاقستان فدراسیون جهانی شنا هنوز تصمیمی نگرفته است و فکر می‌کنم آنها هم نمی‌دانند باید چه کاری انجام بدهند.

بیشتر بخوانید:

احتمال برگزاری المپیک ۲۰۲۰ بدون تماشاگر!

وی افزود: اگر واکسنی برای این ویروس پیدا نشود و نتوانند کنترل کنند فکر می‌کنم ممکن است بازی‌های المپیک را تحت تاثیر قرار بدهد.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به وضعیت نامعلوم مسابقات انتخابی المپیک سایر رشته‌ها گفت: مسابقات انتخابی المپیک واترپلو و رشته‌های دیگر نیز تحت تاثیر این ویروس است و هنوز تصمیمی گرفته نشده و فکر می‌کنم هنوز نمی‌دانند چه تصمیمی باید بگیرند.

وی از تعطیلی استخرهای آزادی و 9 دی خبر داد و گفت: استخرهای آزادی و 9 دی را برای استفاده عموم به مدت چهار روز تعطیل کردیم تا ضدعفونی شود. اردوهای تیم ملی واترپلو نیز موقتا تعطیل است، چون منتظر دستور وزارت ورزش هستیم تا تصمیم‌گیری کنند.

فتاحیان درباره اردوهای تیم ملی شنا نیز خاطرنشان کرد: فقط شناگران اصلی تیم ملی در استخر آزادی تمرین می‌کنند، چون باید آمادگی خود را حفظ کنند و افزایش دهند و استخر آزادی برای ورود و استفاده عموم تعطیل است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس