کد خبر 1047813
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
فدراسیون فوتبال نمایه

فدراسیون فوتبال آخرین پیگیری‌های خود را جهت متقاعد کردن فیفا برای برگزاری مجمع انتخاباتی انجام خواهد داد.

به گزارش مشرق، هفته گذشته بود که فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران خواستار اصلاح اساسنامه فدراسیون شد. این نهاد بین المللی در این نامه اعلام کرد تا زمان اصلاح نشدن اساسنامه، مجمع انتخاباتی نباید برگزار شود.

بعد از این اتفاق، فدراسیون فوتبال پنجشنبه گذشته نامه‌ای را به فدراسیون بین المللی ارسال و اعلام کرد حضور وزیر ورزش و جوانان در انتخابات به این دلیل است که وزارت ورزش یکی از حامیان اصلی فدراسیون و این ورزش محسوب می‌شود و هیچ دخالتی از این منظر وجود ندارد‌. در آن نامه اشاره شده بود که ایرادات اساسنامه نیز به زودی برطرف خواهد شد. فدراسیون همچنین در آن مقطع توضیحاتی پیرامون فرآیند کلی انتخابات، آیین نامه های موجود و کدهای انتخاباتی ارائه کرده بود.

بیشتر بخوانید:

تأکید فیفا بر عدم برگزاری انتخابات فوتبال


در همین حال و به دنبال مخالفت دوباره فیفا با برگزاری انتخابات پیش از اصلاح اساسنامه که امروز صورت گرفت، فدراسیون به زودی جزیبات بیشتری در خصوص فرایند انتخابات، آئین‌نامه‌های انتخاباتی، کمیته بدوی و استیناف را  به فدراسیون جهانی ارسال خواهد کرد. به نظر می رسد این نامه آخرین راهکار فدراسیون‌ جهت برگزاری انتخابات باشد و در صورت مخالفت دوباره، برگزاری انتخابات در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

طبق برنامه قبلی، انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است روز 25 اسفندماه برگزار شود که این روزها با تردیدهایی جدی مواجه شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس