کرونا

طبق گزارش رسانه‌ها، یک جوان آمریکایی بعد از رجوع به بیمارستان برای انجام تست کرونا با یک قبض بیمه برای پرداخت ۳۲۷۰ دلار مواجه شده است.

به گزارش مشرق، یک صفحه توئیتری ویژه «کووید ۱۹» که اخبار مربوط به ویروس کرونا را منتشر می‌کند، در گزارشی ویدئویی خبر داده که هر تست کرونا در آمریکا ۱۴۰۰ دلار هزینه دارد اما در چین هیچ هزینه‌ای ندارد.

طبق گزارش صفحه توئیتری «کووید ۱۹»، هزینه تست کرونا در چین کمتر از ۱۷ دلار است و بیمه‌ها در این کشور همه هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند و بیماران هزینه‌ای نمی‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ صف طولانی مردم آمریکا پشت درب فروشگاه‌ها

فیلم/ کارشناس ایران اینترنشنال: پیشنهاد آمریکا برای کمک به ایران ریاکارانه است

در آمریکا هر فردی که بیمه شده باشد، باید برای تست کرونا، ۱۴۰۰ دلار باید بپردازد  البته اگر کسی بعد از ابتلا به بیماری خودش را بیمه کند، این مبلغ به ۳۲۷۰ دلار برای هر تست کرونا افزایش می‌یابد.


«اوسمل مارتینز آزکو» اهل میامی آمریکا

پایگاه آمریکایی «میامی هرالد» هم درباره این موضوع گزارشی منتشر کرده است.

طبق این گزارش، «اوسمل مارتینز آزکو» اهل میامی برای تست آنفلوانزا به بیمارستان رفت و بعد از این تست با قبض ۳۲۷۰ دلاری مواجه شد. او ماه گذشته بعد از بازگشت از سفر کاری چین، به میامی برگشته بود.

بیشتر بخوانید:

کرونا وضعیت اجتماعی و سیاسی آمریکا را به هم ریخت

سه کرونایی یک شهر آمریکایی را بهم ریخت +عکس

آزکو به دلیل داشتن نشانه‌های آنفلوانزا خود را به بیمارستان معرفی کرد تا از عدم ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل کند. بعد از انجام تست کرونا، مشخص شد که او آنفلوانزا دارد و مبتلا به کرونا نیست.

دو هفته بعد از انجام این تست، آزکو با قبض و نامه شرکت بیمه خودش مواجه شد و از او خواسته شد ۳۲۷۰ دلار بابت تست کرونا بپردازد چرا که به گفته این شرکت، او بعد از ابتلا به بیماری بیمه شده است.

طبق آخرین آمارهای موجود در آمریکا، ابتلای ۷۱ نفر به ویروس کرونا در این کشور تایید شده است و از این تعداد یک نفر از مبتلایان در سیاتل آمریکا، جان خود را از دست داده است.

نگرانی‌ها در آمریکا درباره عملکرد دولت دونالد ترامپ در قبال شیوع ویروس کرونا بالا گرفته و حتی  فرماندار ایالت واشنگتن به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا وضعیت اضطراری اعلام کرده است

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    4 1
    ترامپ انشاالله قسمت خودت بشه.!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس