کد خبر 1047216
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
واردات گوشت

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: زمانی اجازه فروش گوشت‌های وارداتی داده می‌شود که فقط دو ماه به مهلت انقضای آن‌ها باقی مانده باشد.

 به گزارش مشرق، حسن عباسی معروفان درباره اخباری مبنی بر مهلت محدود ۲۰ روزه تاریخ انقضای گوشت‌های وارداتی تنظیم بازاری اظهار کرد: گوشت‌های وارداتی از زمانی که کشتار و خریداری می‌شوند ۱۲ ماه مهلت دارند که تا زمان رسیدن به کشور این زمان به ۱۰ ماه کاهش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار این گوشت‌ها برای ذخیره سازی وارد می‌شوند تا در زمانی که نیاز بود به بازار عرضه شود به همین دلیل زمانی اجازه فروش این گوشت‌ها داده می‌شود که فقط دو ماه به مهلت انقضای آن‌ها باقی مانده باشد زودتر از این زمان، اجازه فروش داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: گوشت‌های تنظیم بازار منجمد از کشور برزیل و توسط بخش خصوصی وارد شده است.

عباسی معروفان بیان کرد: گوشت‌های تنظیم بازاری منجمد در سراسر کشور در میادین تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه این گوشت‌ها با دو نرخ عرضه می‌شوند، تصریح کرد: بخشی از این گوشت‌ها اختصاص به طرح معیشتی دارد که با قیمت ۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود و بخشی دیگر که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین تره بار عرضه می شود با قیمت ۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

عباسی معروفان تاکید کرد: عرضه گوشت تنظیم بازاری تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و در صورت کشش بازار احتمال افزایش حجم آن نیز وجود دارد.

گفتنی است؛ در پی افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار، دولت برای تعدیل قیمت و تنظیم بازار عرضه ۲۰ تن گوشت قرمز را در دستور کار قرار داد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدسلیمانی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    20تن فقط برای10دقیقه بازار است مردم ساکن فقط تهران چندنفراست
  • سهیل IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    من امروز یکشنبه ۱۱ اسفند از میدان تره بار گوشت منجمد تنظیم بازار کیلویی ۴۰ تومان خریدم، تاریخ تولید آن ۱۹/۴/۲۰۱۹ بود یعنی فقط یک ماه و ده روز به فاسد شدن آن مانده. این جنایت علیه سلامت مردم است که گوشت را چند ماه نگه میدارند و موقع انقضا تاریخ مصرف عرضه میکنند.گوشت های عرضه شده حداقل ۱۱ ماه از بسته بندی آنها گذشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس