کد خبر 1046924
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
مسی و رونالدو

مهاجم پیشین تیم ملی هلند برای رونالدو احترام قائل است ولی حساب مسی را از بقیه جدا می‌داند. 

به گزارش مشرق، مارکو فان باستن در مورد برتری لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نظر خودش را بیان کرده و مدعی شده است کسانی که نفر دوم را ترجیح می‌دهند، بویی از فوتبال نبرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

رکوردی جدید برای مسی

برای سالیان سال این دو نفر در لالیگا رقیب مستقیم یکدیگر بودند. انتقال رونالدو به یوونتوس هم به مبحث این که «کدام یک بهترین است؟» پایان نداده است و همچنان اختلاف نظرهایی وجود دارد. ولی به باور فان باستن، جواب دادن به این سوال خیلی سخت نیست.

کریستیانو بازیکن بزرگی است ولی آن‌هایی که می‌گویند از مسی بهتر است یا چیزی از فوتبال نمی‌دانند و یا با نیت بدی چنین چیزی می‌گویند. مسی از نوع خاصی است. تقلید کردن یا تکرار کار او غیر ممکن است. بازیکنی مثل او هر ۵۰ یا ۱۰۰ سال پیدا می‌شود. او در کودکی به دسته نوابغ فوتبالی راه پیدا کرد. 

فان باستن که خودش هم بازیکن بزرگی بود و کارش را با زدن ۱۷۲ گل در ۱۵۲ بازی برای آژاکس آغاز کرد، بعدها به یکی از اسطوره‌های میلان تبدیل شد. اما مصدومیت‌های متعدد اجازه پیشروی را به او ندادند و اینک اعتقاد دارد اگر آن آسیب دیدگی‌ها نبودند، می‌توانست به دستاوردهای بیشتری در عالم فوتبال دست پیدا کند. 

من در اصل در ۲۸ سالگی به بازی کردن پایان دادم. تا آن سن، سه توپ طلا گرفته بودم. فقط به مسی و رونالدو نگاه کنید که بالای ۳۰ سال سن دارند و الان در چه جایگاهی هستند.

منبع: سایت گل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    0 3
    یک مشت موجودات مسخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس