کد خبر 1046906
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
سلاح داعش

سازمان الحشد الشعبی عراق از کشف یک مخفیگاه سلاح داعش در غرب سامراء خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک مخفیگاه سلاح داعش در غرب شهر سامراء را کشف کرده است.

در این بیانیه آمده است که تیپ ۳۱۴ الحشد الشعبی اطلاعاتی دقیق درباره وجود یک مخفیگاه داعش در منطقه الزوره واقع در غرب شهر سامراء دریافت کرده بود.

طبق گزارش وبگاه «السومریه نیوز»، پس از دریافت این اطلاعات تیپ ۳۱۴ مأمور اجرای عملیات تحقیق و تفحص آغاز شد و یک مخفیگاه سلاح داعش در غرب سامراء که حاوی مقادیری سلاح بود و از آن برای اجرای عملیات‌های تروریستی علیه نیروهای امنیتی و شهروندان استفاده می‌شد، شناسایی شد.

بازداشت پنج تروریست در غرب الانبار

الحشد الشعبی همچنین از بازداشت پنج فرد تروریست در غرب استان الانبار خبر داد.

در بیانیه این سازمان آمده است که یک گروه از تیپ ۱۹ الحشد الشعبی موفق شدند در روستای دحام الحرج واقع در غرب الانبار، پنج تروریست تحت تعقیب را بازداشت کنند.

دو کشته و یک زخمی در حمله داعش در کرکوک و موصل

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق نیز از کشته شدن دو نیروی امنیتی و زخمی شدن یک نفر دیگر در دو حمله جداگانه تروریست‌ها در منطقه داقوق استان کرکوک و الحمدانیه در موصل خبر داد.

در بیانیه این مرکز آمده است: «نیروهای امنیتی در استان کرکوک اجرای عملیات جستجو برای یافتن عناصر تروریستی که به یکی از پست‌های تیپ ۴۵ یگان ۱۱ در روستای مطیق واقع در شمال داقوق حمله کرده بودند، آغاز کرد و در جریان این عملیات یک نظامی کشته و یک نفر نیز زخمی شد».

در این بیانیه آمده است که در حمله دیگری در روستای الحمدانیه یک نظامی دیگر کشته شد.

این مرکز یکشنبه گذشته نیز از کشته شدن دو نیروی پلیس در کرکوک واقع در شمال عراق در یک حمله مسلحانه خبر داده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس